ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای تازه ای از بلک بری مرکوری فاش شد [به روزرسانی شد]

با وجود آنکه احتمال می رود امروز از آخرین تلفن هوشمند بلک بری در جریان برگزاری نمایشگاه CES پرده برداری شود، رندر های تازه از DTEK70 یا همان مرکوری فاش شده است. تصاویر فاش شده ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۲

با وجود آنکه احتمال می رود امروز از آخرین تلفن هوشمند بلک بری در جریان برگزاری نمایشگاه CES پرده برداری شود، رندر های تازه از DTEK70 یا همان مرکوری فاش شده است. تصاویر فاش شده از این تلفن هوشمند، هر دو وجه آن را به نمایش گذاشته است و احتمال می رود که نهایتا با چنین طرحی رو به رو شویم.

تصاویر منتشر شده از مرکوری در گذشته، بیشتر نمایی از جلو تلفن همراه بلک بری را به نمایش می گذاشتند و همگی از حضور کیبورد فیزیکی خبر می دادند. با این حال، تصاویر کمتری از قاب پشت مرکوری فاش شده بود و در حال حاضر می توان دید که بلک بری از دوربین نسبتا بزرگی در پشت آخرین موبایل خود استفاده کرده است.

untitled-w600

همچنین اطلاعات تازه ای از سخت افزار مرکوری منتشر شده و احتمال می رود که بلک بری از اسنپدراگون ۶۲۵ SoC، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه و یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی در بدنه DTEK70 استفاده کرده باشد. با این حال انتظار می رود که بلک بری از آخرین تلفن هوشمند خود در جریان CES 2017 پرده برداری کند و می بایست برای به دست آوردن اطلاعاتی دقیق تر اندکی صبر کرد.

 

به روزرسانی: با نزدیک شدن به ساعات رونمایی از DTEK70، بلک بری ویدیو دیگری از مرکوری منتشر کرده که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    چه رویه‌ی بدی رو انتخاب کرده بلک بری واسه اسم گذاری موبایلاش
    انگار آدم آهنیه

مطالب پیشنهادی