ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیوچر موشن از اسکیت بورد برقی +Onewheel رونمایی کرد

اگر نمایشگاه CES را طی سال های اخیر دنبال کرده باشید، حتما خاطرتان هست که کمپانی فیوچر موشن نخستین با در CES 2014 از نمونه اولیه Onewheel پرده برداشت؛ اسکیت بوردی برقی که نسخه نهایی آن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۰

اگر نمایشگاه CES را طی سال های اخیر دنبال کرده باشید، حتما خاطرتان هست که کمپانی فیوچر موشن نخستین با در CES 2014 از نمونه اولیه Onewheel پرده برداشت؛ اسکیت بوردی برقی که نسخه نهایی آن در CES 2015 معرفی شد.

اما در CES امسال فیوچر موشن تصمیم گرفته که از نسخه جدید این اسکیت بورد تعادلی رونمایی کند، وسیله ای که نام آن را +Onewheel گذاشته است. برای کسانی که نمی دانند، Onewheel یکی از اجداد وسایل نقلیه تعادلی برقی محسوب می شود.

این اسکیت بورد از ترکیب چوب و فلز ساخته شده و در مرکز آن یک چرخ قرار دارد، و به لطف موتورهای تعبیه شده در آن می توانید سوارش شده و در کوچه و خیابان و چمنزارها به گشت و گذار بپردازید.

+Onewheel جدید می تواند با حداکثر سرعت 30 کیلومتر در ساعت حرکت کرده و از موتور کم سر و صدا تری نسبت به مدل قدیمی بهره می برد. فیوچر موشن ضمنا محصول جدیدش را برای بالا رفتن از تپه ها بهینه سازی کرده و آن را از ماه فوریه با قیمت 1499 دلار وارد بازار خواهد کرد.

افراد تست کننده Onewheel اعتراف کرده اند که تا کنون چیزی مشابه آن را سوار نشده بودند. این موضوع شاید علت حساسیت بسیار زیاد سران فیوچر موشن روی این محصول را توضیح بدهد.

سازندگان این اسکیت بورد در جریان CES پارسال از مقامات آمریکایی درخواست کردند که محصولات یک کمپانی چینی را از نمایشگاه جمع آوری کنند. فیوچر موشن در آن زمان مدعی بود که کمپانی چینی پتنت های آن ها را نقض کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی