ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هاب لمسی WooHoo برای کنترل بهتر خانه های هوشمند به بازار می آید

طی نمایشگاه CES، نمایندگان کمپانی SmartBeings از محصول جدیدشان WooHoo رونمایی کردند؛ ترکیبی از یک اسپیکر آمازون اکو، دوربین Nest و یک صفحه لمسی که از پس کارهای مختلفی بر می آید. WooHoo از قابلیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۵۰

طی نمایشگاه CES، نمایندگان کمپانی SmartBeings از محصول جدیدشان WooHoo رونمایی کردند؛ ترکیبی از یک اسپیکر آمازون اکو، دوربین Nest و یک صفحه لمسی که از پس کارهای مختلفی بر می آید.

WooHoo از قابلیت تشخیص چهره و صدای کاربر برخوردار بوده و دوربین آن برای تشخیص حرکت می تواند آزادانه به اطراف بچرخد. همچنین از آن می توانید به عنوان یک هاب برای کنترل خانه هوشمند خود استفاده کنید.

هدف اصلی از طراحی چنین وسیله ای کنترل کامل بر خانه های هوشمند بوده است. WooHoo را می توانید در حکم یک دوربین امنیتی استفاده کرده و در صفحه لمسی آن به لطف سیستم عامل اندروید اقدام به برقراری تماس های ویدئویی کنید.

گجتی که در مورد آن صحبت می کنیم دارای اتصالات وای فای، بلوتوث، Zigbee و Z-Wave بوده و حتی از سیم کارت نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

untitled1-2-e1482442118797

درست همانند اسپیکر اکوی آمازون به WooHoo هم می توانید دستورات خود را به شکل صوتی بدهید. از آنجایی که گجت مذکور قادر به تشخیص چهره و صدای شما هم هست، امکانی فراهم شده که حتی برای آن فرمان های صوتی منحصر به فرد و شخصی سازی شده بسازید.

البته لازم به ذکر است که WooHoo فعلا در مرحله آزمایشی به سر می برد و نمایندگان SmartBeings در جریان CES نیز در مورد شرکای خود در حوزه خانه هوشمند هیچ توضیحی ارائه ندادند. دلیل انجام این کار احتمالا به این موضوع بر می گردد که WooHoo همچنان در کیک استارتر در حال دریافت کمک های مالی توسط کاربران است.

WooHoo را می توانید همین حالا در کیک استارتر یا وبسایت کمپانی SmartBeings با قیمت 50 دلار آمریکا پیش خرید کنید. اما جهت استفاده از تمام قابلیت های این وسیله می بایست هر ماه مبلغ مشخصی را به سازندگانش بپردازید.

SmartBeings تابستان امسال را زمان عرضه رسمی WooHoo به بازار در نظر گرفته است. با توجه به قابلیت های این وسیله انتظار می رود که با گجت بسیار کاربردی و جالبی مواجه باشیم، هر چند که SmartBeings هنوز راه دراز و دشواری برای تبدیل کردن آن به یک گجت همه کاره و قابل اطمینان در پیش دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی