ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرینتر سه بعدی و مقرون به صرفه داوینچی نانو با قیمت 230 دلار عرضه خواهد شد

همواره تکنولوژی های جدید با قیمت های بسیار زیاد وارد بازار می شوند ولی با گذر زمان قیمت آنها به شدت افت کرده و آرام آرام به محصولاتی تبدیل می شوند که در هر خانه ای ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

همواره تکنولوژی های جدید با قیمت های بسیار زیاد وارد بازار می شوند ولی با گذر زمان قیمت آنها به شدت افت کرده و آرام آرام به محصولاتی تبدیل می شوند که در هر خانه ای یافت می شوند.

برای نمونه می توان به پرینترهای سه بعدی اشاره کرد که قیمت آن بعد از گذشت چند سال افت چشمگیری داشته به نحوی که یک شرکت تایوانی در نظر دارد پرینتر سه بعدی خود را با قیمت 230 دلار به فروش برساند.

شرکت «XYZ Printing» تا به حال چند مدل پرینتر سه بعدی با برچسب قیمتی کمتر از 300 دلار روانه بازار کرده اما امروز از مدل جدید خود با نام «داوینچی نانو» رونمایی کرد که قرار است با قیمت 229.95 دلار برای فروش عرضه شود.

پرینتر سه بعدی «داوینچی نانو» دارای محفظه ای با ابعاد 12 در 12 در 12 سانتی متر بوده و حجم آن حدوداً 40 درصد نسبت به مدل پیشین خود با عنوان «داوینچی مینی» کمتر است.

از لحاظ ابعاد خود دستگاه نیز، شاهد یک مکعب مربع با ضلع 30 سانتی متر هستیم که دارای وزنی حدوداً 4 کیلوگرمی است. یکی دیگر از تفاوت های پرینتر «داوینچی نانو» با مدل قبلی خود، وجود درب پلاستیکی بر روی محفظه است که به زیبایی دستگاه کمک می کند.

محفظه نگه داری مفتول های مورد استفاده دستگاه در قسمت پشت آن قرار گرفته و همانطور که در تصویر مشخص است از بالای دستگاه وارد پرینتر می شود.

پرینتر «داوینچی نانو» با قیمت نزدیک به 200 دلار بسیار مقرون به صرفه خواهد یود و از سه ماهه دوم سال 2017 وارد بازار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی