ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دیجیتال استورم از پی سی گیمینگ کامپکت خود پرده برداشت

به سختی می توان کامیپوتری با ابعاد کوچک پیدا کرد که کلیه نیازها را پاسخگو باشد. البته می توان کامیپوترهایی را خریداری کرد و بعدا بر حسب نیاز آنها را ارتقاء داد، اما آیا چنین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

به سختی می توان کامیپوتری با ابعاد کوچک پیدا کرد که کلیه نیازها را پاسخگو باشد. البته می توان کامیپوترهایی را خریداری کرد و بعدا بر حسب نیاز آنها را ارتقاء داد، اما آیا چنین سیستم هایی ظاهر خوبی هم خواهند داشت؟

دیجیتال استورم شرکتی است که فکر می کند به راهکار مناسبی برای این منظور دست پیدا کرده. این کمپانی به تازگی محصول جدیدی از سری Bolt به نام Bolt X را رونمایی کرده که ضمن برخورداری از طراحی زیبا و عملکرد فوق العاده امکان ارتقاء آسان نیز برایشان فراهم است.

این کیس ظاهری آراسته و فاقد بخش های زاید دارد و علاوه بر منافذی که در بخش تحتانی آن تعبیه شده اند، تعدادی فن نیز در بخش بالایی اش دارد که وظیفه خنک نگه داشتن دستگاه را بر عهده دارند.

به لطف این طراحی می توانید از پردازنده های اورکلاک شده در این سیستم بهره بگیرید و بی آنکه نگران داغ شدن بیش از اندازه قطعات داخلی اش باشید، سریع ترین کارت گرافیک موجود در بازار را در آن به خدمت بگیرید.

دیجیتال استورم همچنین به کاربران این کیس وعده داده که امکان ارتقاء آسان آن برایشان فراهم خواهد بود و به سادگی می توانند قطعات مد نظر خود از جمله درایوهای حافظه را بدون کمترین دردسری درون آن کار بگذارند.

گفتنی است که این شرکت هنوز هم اطلاعات و جزئیاتی در رابطه با زمان عرضه محصول تازه اش ارائه نکرده است اما انتظار می رود که شاهد استفاده نسل هفتم اینتل و همچنین پر سرعت ترین کارت های گرافیکی از سری GeForce GTX 10 در آن باشیم.

دیجیتال استورم اعلام کرده که این پیکره بندی نیازهای شما برای اجرای بازی های 4K یا واقعیت مجازی را پاسخگو خواهد بود که با در نظر داشتن همین نکته نمی توان انتظار قیمت پاینی را برای آن داشت.

قیمت بولت 3 از 1906 دلار شروع می شود و اگر تصمیم نداشته باشید اندکی از پیکره بندی یاد شده برای آن عقب نشینی کنید، از این رقم پایین تر نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی