ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت اندروید 7.1.1 برای گلکسی S7 و S7 Edge به صورت محدود منتشر شد

سامسونگ جهت ارائه اندروید نوقا برای پرچمدارانش، برنامه بتای نسبتاً طولانی را برپا ساخت و بعد از مدتی مدعی شد که نسخه 7.1.1 از این سیستم عامل مستقیماً برای گلکسی S7 و S7 Edge منتشر ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۲۳:۵۹

سامسونگ جهت ارائه اندروید نوقا برای پرچمدارانش، برنامه بتای نسبتاً طولانی را برپا ساخت و بعد از مدتی مدعی شد که نسخه 7.1.1 از این سیستم عامل مستقیماً برای گلکسی S7 و S7 Edge منتشر خواهد شد.

کره ای ها با پایان سال 2016 میلادی به برنامه بتای اندروید نوقا خاتمه داده و به دنبال آن وعده دادند که نسخه رسمی این سیستم عامل در زودترین زمان ممکن در ژانویه 2017 عرضه می شود.

حال به نظر می رسد سامسونگ سر قولش مانده و در چهارمین روز سال نوی میلادی به روز رسانی اندروید 7.1.1 را به صورت محدود در اختیار برخی از کاربران خوش شانس گلکسی S7 قرار داده است.

samsung-galaxy-s7-edge-android-7-nougat

بر اساس گزارشات منتشر شده در انجمن XDA-Developers بیلد نامبر دیوایس های آپدیت شده G935FXXU1DPLR است و تمام بسته های امنیتی ژانویه گوگل را همراه دارد.

از آنجایی که کره ای ها قصد ندارند نسخه آزمایشی دیگری از این سیستم عامل را عرضه کنند، به روز رسانی اعمال شده احتمالاً همان نسخه نهایی است که صرفاً جهت بررسی چگونگی انتشار به صورت محدود در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در نتیجه کمربندهای خود را محکم ببندید که به احتمال زیاد همین روزها شاهد عرضه سراسری آپدیت اندروید 7.1.1 برای موبایل های گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • atx
    atx | ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

    سلام من گوشی s7 edge دارم بعد از این که اندروید رو 7 کردم یک اپدیت امنیتی اومد او اپدیتش کردم بزودی یک اپدیت دیگری اومده حدود 200mb حجم دارد این اپدیت برای چه است.

  • ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌?
    ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌? | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    اینکه به صورت محدود ارائه کرد
    بخاطر اینه که یه وقت مثل آیفون ۶ باطری هاش
    مشکل پیدا نکنه ?آفرین به سامسونگ

    • ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌?
      ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌? | ۱۶ دی ۱۳۹۵

      البته منظورم این نیست که آیفون بده
      چون اتفاق دیگه
      نوت ۷ با اون همه قدرت کم آورد

مطالب پیشنهادی