ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تجربه ای تازه برای واقعیت مجازی؛ با Hypersuit آشنا شوید

این روزها بازار تکنولوژی واقعیت مجازی بسیار داغ است و هر روز بر محبوبیت آن ها افزوده می شود. علاوه بر هدست های واقعیت مجازی، شرکت های مختلف به ساخت دستگاه های جانبی گوناگونی پرداخته ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۲۸

این روزها بازار تکنولوژی واقعیت مجازی بسیار داغ است و هر روز بر محبوبیت آن ها افزوده می شود. علاوه بر هدست های واقعیت مجازی، شرکت های مختلف به ساخت دستگاه های جانبی گوناگونی پرداخته اند که هر کدام از آن ها تجربه خاص و واقعی تری برای کاربر به وجود می آورند. Hypersuit نیز یکی از این دستگاه ها است که در حال حاضر از نمونه اولیه آن پرده برداری شده است.

Hypersuit سخت افزاری غول پیکر است که به کمک آن کاربر می تواند به کنترل کامل حرکات خود در محیط واقعیت مجازی دست پیدا کند. شرکت فرانسوی تئوری در حال حاضر تمایلی برای ساخت نسخه خانگی این پلتفرم ندارد و می خواهد از سخت افزار خود برای مکان های عمومی مختص واقعیت مجازی استفاده کند. اما Hypersuit به تنهایی کامل نیست و می بایست از هدست های واقعیت مجازی مانند Oculus Rift و HTC Vive برای اجرای محتوای آن استفاده کرد.

Hypersuit بسیار بزرگ است و ظاهر عجیب آن به گونه ای است که کاربر را به یاد المان های موجود در فیلم های جیمز کامرون (کارگردان فیلم های آواتار و تایتانیک) می اندازد.نحوه قرار گرفتن روی Hypersuit حسی شبیه به راندن یک موتور سیکلت را به کاربر القا می کند و این دستگاه با مکانیزم خاص خود جذابیت تجربه واقعیت مجازی را دو چندان می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی