ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین امنیتی تازه D-Link قیمتی ارزان و کیفیتی قابل قبول دارد

شرکت دی لینک هر روز مسیر رسیدن به خانه های هوشند را هموارتر می کند و با تکنولوژی های تازه و هچنین ارزان خود، کاربران را به استفاده از فناوری های تازه در خانه هایشان ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

شرکت دی لینک هر روز مسیر رسیدن به خانه های هوشند را هموارتر می کند و با تکنولوژی های تازه و هچنین ارزان خود، کاربران را به استفاده از فناوری های تازه در خانه هایشان ترغیب می کند.

این شرکت به تازگی از دوربین نظارتی تازه خود پرده برداری کرده است که تنها ۷۰ دلار قیمت دارد. با این حال دوربین نظارتی-امنیتی D-link با توجه به قیمت نسبتا ارزانی که دارد، قابلیت هایی همچون دید در شب، ردیاب صدا و تصویر، ضبط صدا و زاویه دید ۱۲۰ درجه را در اختیار کاربر قرار می دهد.

همچنین کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن myDlink روی موبایل های هوشمند خود تصاویر زنده از دوربین دریافت کنند. در کنار ویژگی های گفته شده، دی لینک اعلام کرده است که پس از عرضه این محصولات به بازار، ویژگی های نرم افزاری بیشتری به آن ها اضافه خواهد شد.

با این حال DCS-8000 فاقد درگاه SD در بدنه خود است و کاربران می بایست تمامی تصاویر ضبط شده را در حافظه مجازی آنلاین ذخیره کنند. اما خوشبختانه دی لینک مدل قدرتمندتری از این دوربین را با نام تجاری DCS-8100LH به بازار عرضه خواهد کرد و کاربران با پرداخت هزینه ۱۲۰ دلاری آن به درگاه SD و ۶۰ درجه زاویه دید بیشتر نیز دسترسی پیدا می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی