ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک از هدست گیمینگ G533 رونمایی کرد

لاجیتک در نمایشگاه CES 2017 از هدست بی سیم جدید خود با نام G533 رونمایی کرد که طبق ادعای شرکت سازنده قادر به تولید صدای فراگیر 7.1 است. گفتنی است که هدست G533 قرار است ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۲۹

لاجیتک در نمایشگاه CES 2017 از هدست بی سیم جدید خود با نام G533 رونمایی کرد که طبق ادعای شرکت سازنده قادر به تولید صدای فراگیر 7.1 است. گفتنی است که هدست G533 قرار است در ماه جاری با برچسب قیمت 150 دلاری وارد بازار شود.

در بخش ظاهری می توان به طراحی ساده اما نه به معنای کلاسیک آن اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که از پلاستیک براق در ساخت نواحی از گوشی ها استفاده شده تا چهره آن را کمی زیباتر کند. دکمه های کنترل کننده حجم صدا نیز روی گوشی سمت چپ گجت مذکور قرار گرفته اند.

logitech-headset-2

اما شاید مهم ترین قابلیت هدست G533 را بتوان استفاده از بلندگوهای Pro-G در آن بیان کرد. در واقع بلندگوی Pro-G از مواد هیبریدی سوراخ دار ساخته شده که می تواند به کاربر نوید صدایی شفاف تر در کنار اعوجاج کمتر را بدهد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه هدست جدید لاجیتک را می بایست باتری قدرتمند آن دانست که با هر شارژ کامل قادر است تا 15 ساعت به صورت مداوم روشن بماند.

لازم به ذکر است که یکی از مشخصات مهم برای گیمرها برد هدست G533 و عدم تأخیر در انتقال صداست. بنابر ادعای لاجیتک، برد این هدست تا فاصله 15 متری بوده و از طریق یک دانگل USB با طول 5 سانتی متر به دستگاه مورد نظر متصل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی