ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

الگاتو محصولاتی را برای افزایش برد بلوتوث HomeKit و کنترل سیستم آبیاری معرفی کرد

شرکت الگاتو (Elgato) که در زمینه ساخت لوازم جانبی و دیوایس های خانه هوشمند فعالیت دارد، دو محصول جدید مبتنی بر پلتفرم هوم کیت اپل به نمایشگاه CES 2017 آورده. یکی از این دو، Eve ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۳

شرکت الگاتو (Elgato) که در زمینه ساخت لوازم جانبی و دیوایس های خانه هوشمند فعالیت دارد، دو محصول جدید مبتنی بر پلتفرم هوم کیت اپل به نمایشگاه CES 2017 آورده.

یکی از این دو، Eve Extend نام دارد که راهکاری جدید برای افزایش برد بلوتوث دیوایس های HomeKit به شمار می رود، و دیگری نیز Eve Aqua است که کنترل کننده بیسیم سیستم آبیاری محسوب می شود.

Eve Extend با اتصال به شبکه وای-فای خانگی، می تواند برد تجهیزات مبتنی بر بلوتوث در سامانه هوم کیت را افزایش دهد. البته معمولاً کاربران با استفاده از اپل تی وی به رفع این مشکل می پردازند، اما مشکل ایجاست که ست تاپ باکس مذکور معمولاً نزدیک تلویزیون قرار می گیرد، اما Eve Extend را می توان در هر جای منزل قرار داد.

این محصول جدید در شرایطی سودمند خواهد بود که تجهیزات هوم کیت در گوشه و کنار منزل قرار گرفته یا حتی همچون Eve Weather Sensor (حسگر وضعیت آب و هوای این شرکت) خارج از محیط خانه قرار دارند.

elgato-aqua

Eve Aqua محصولی کاملاً جدید از این شرکت است و به شیر آب یا شلنگ متصل شده و امکان کنترل جریان آب از راه دور را برای کاربر فراهم می سازد. این دیوایس بر اساس ارتباط بلوتوث کار می کند، و تأمین انرژی آن نیز بر عهده باتری داخلیست.

قیمت و مشخصات فنی این دو محصول هنوز مشخص نشده، و اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آنها نیز در دست نیست، اما هردوی آنها را می توان در نمایشگاه CES 2017 مشاهده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی