ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کانن نسل دوم دوربین کامپکت حرفه ای G9X را معرفی کرد

شرکت کانن در نمایشگاه CES امسال از دوربین پاورشات G9X Mark II رونمایی کرد، که جدیدترین عضو این خانواده کامپکت حرفه ای به شمار می رود. در این دوربین از قابلیت های متنوع و حسگر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

شرکت کانن در نمایشگاه CES امسال از دوربین پاورشات G9X Mark II رونمایی کرد، که جدیدترین عضو این خانواده کامپکت حرفه ای به شمار می رود. در این دوربین از قابلیت های متنوع و حسگر 20.1 مگاپیکسلی استفاده شده، اما تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد، ضمن اینکه رقبای قدرتمندی را نیز پیش روی خود می بیند.

بزرگ ترین تفاوت این دوربین نسبت به مدل قبل، استفاده از پردازشگر تصویر DIGIC 7 است که چندی پیش در زمان رونمایی از G7X معرفی شد. به لطف این پردازشگر قوی، G9X Mark II عکس هایی با نویز کمتر و ایزوی بالاتر را در نور کم به ثبت رسانده و عملکرد سریع تری خواهد داشت.

canon-g9xmarkii-1

طبق اظهارات کمپانی سازنده، این دوربین توانایی ثبت پیاپی 8 عکس در ثانیه را در حالت خام یا با فرمت JPG دارد، ضمن اینکه قابلیت تشخیص چهره و ردیابی سوژه در آن تقویت شده، از طریق درگاه USB قابل شارژ بوده، و به بلوتوث همیشه روشن مجهز شده است.

مابقی مشخصات G9X Mark II دقیقاً مشابه مدل قبلیست؛ لنز معادل 84-28 میلیمتری در این دوربین، گشودگی دیافراگم f/2.0-4.9 را در اختیار کاربر قرار می دهد، و نمایشگر 3 اینچی آن نیز لمیس است. این دوربین توانایی ضبط ویدیوهایی با رزولوشن تمام اچ دی و نرخ 60 فریم بر ثانیه را نیز دارد.

canon-g9xmarkii-2

گفتنیست سونی، پاناسونیک و فوجی فیلم در حال حاضر دوربین های کامپکت حرفه ای متنوعی را وارد بازار کرده اند که عملکرد بهتری نسبت به محصول جدید کانن داشته، ضمن اینکه ویدیوهایی با کیفیت 4K را نیز ضبط می کنند. بنابراین اگرچه کانن DSLRهای فوق العاده ای می سازد، اما G9X Mark II در بهترین حالت می تواند یک دوربین خوب لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی