ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کمپانی دلفی از نمایشگرهای بسیار با کیفیت برای کابین خودروها رونمایی کرد

امروزه مشاهده چندین نمایشگر در داخل کابین خودروها دیگر چندان تعجب برانگیز نیست و بسیاری از سازندگان خودروهای لوکس حداقل از دو نمایشگر دیجیتال – یکی نمایشگر لمسی مرکزی و دیگری نمایشگر موجود در پشت ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۰

امروزه مشاهده چندین نمایشگر در داخل کابین خودروها دیگر چندان تعجب برانگیز نیست و بسیاری از سازندگان خودروهای لوکس حداقل از دو نمایشگر دیجیتال – یکی نمایشگر لمسی مرکزی و دیگری نمایشگر موجود در پشت فرمان - برای نشان دادن اطلاعات مختلف استفاده می کنند.

13c-701_012_s-class

در اکثر موارد، نمایشگر تعبیه شده در پشت فرمان یک صفحه ساده برای نشان دادن اطلاعات ضروری است. با توجه به روند کنونی و همه گیر شدن نمایشگرهای دیجیتال داخل کابین، کمپانی دلفی گام هایی را در راستای بهبود گرافیک و کیفیت آنها برداشته و دستاوردهای خود را در CES به نمایش گذاشته است.

delphi-multi-layer-display-1

نمایشگرهای جدید به نوعی نتیجه خرید کمپانی نیوزیلندی Pure Depth توسط دلفی است. این کمپانی پیشتر به خاطر تولید نمایشگرهای مورد استفاده در بازی های کازینو معروف شده بود. از آنجایی که صفحات مربوط به ماشین های بازی بیش از حد بزرگ بودند، مهندسین Pure Depth باید برای قرار گرفتن آنها در داشبورد اتومبیل ها تغییراتی را در تکنولوژی خود اعمال می کردند.

delphi-multi-layer-display-5

نمونه ای که دلفی در CES به نمایش گذاشته، به کابین تغییر یافته فورد موستانگ اختصاص دارد که به یک صفحه 12.3 اینچی مجهز شده است. کیفیت گرافیک، رنگ ها و وضوح این صفحه بسیار بالا بوده و مشابه آن تاکنون در هیچ یک از خودروهای موجود در خیابان ها دیده نشده است.

delphi-multi-layer-display-2

خبر خوب اینکه میزان وضوح سیستم های دلفی در آینده افزایش پیدا خواهند کرد. در حال حاضر این نمایشگرها از دقت 1,440x540 پیکسل برخوردار هستند که قرار است به 1,920x780 پیکسل ارتقا پیدا کنند.

delphi-multi-layer-display-3

در حال حاضر کابین خودروهای لوکسی مثل مرسدس بنز S کلاس، ب ام و سری 7 و تسلا مدل S به نمایشگرهای بزرگی مجهز هستند که با توجه به استاندردهای روز کیفیت بالایی دارند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا دستاورد جدید کمپانی دلفی برای اولین بار به کابین این پرچمداران راه خواهد یافت یا سایر شرکت ها پیشقدم خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    نزدیک صد میلیون پول ماشینه این نمایشگرهای در پیت روش میگذارند!!! hdr چی ؟؟نور بالا تر مثلا 5000 لومن برای روز چی ؟

مطالب پیشنهادی