ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Bloomlife آشنا شوید؛ دستگاهی که به تشخیص دردهای دوران بارداری می پردازد

از آنجا که در زمان بارداری معمولا مشکلات عدیده ای دامن گیر مادران می شود، استارتاپی به نام Bloomlife بر آن شده تا راهکار مناسبی را برای حل این مشکلات ارائه دهد. این استارتاپ چندی قبل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۱۵

از آنجا که در زمان بارداری معمولا مشکلات عدیده ای دامن گیر مادران می شود، استارتاپی به نام Bloomlife بر آن شده تا راهکار مناسبی را برای حل این مشکلات ارائه دهد.

این استارتاپ چندی قبل از نوعی پوشیدنی پایشگر در CES 2017 پرده برداشت که به زنان باردار کمک می کند تفاوت میان دردهای شکمی معمول، انقباضات عضلانی و دردهای ناشی از بارداری را تشخیص دهند.

به لحاظ نظری، این دستگاه قرار نیست مادران آینده را در تحمل دردهایشان یاری دهد، بلکه آنها را در تشخیص درست شرایط یاری خواهد داد تا اگر دردهایشان طبیعی است نگرانی به دل خود راه ندهند و اگر هم باید، سریع تر به پزشک مراجعه کنند.

اما این دستگاه ایراداتی هم دارد؛ برای مثال هزینه ای که کاربر باید به صورت ماهانه برای پایش سلامتی اش با آن پرداخت کند اندکی زیاد است؛ مثلا در ماه نخست این هزینه برابر با 150 دلار، در ماه دوم صد دلار و در ماه های بعدی 50 دلار است. نکته دوم اینکه گجت مورد بحث تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت نکرده و در نتیجه اعتماد به آن به عنوان یک گجت پزشکی کار ساده ای نیست.

در هر حال آنطور که کارشناسان امر گفته اند، در اختیار داشتن چنین دستگاهی برای زنان باردار چندان هم ضروری نیست چراکه انقباض عضلانی امری عادی در این دوران  است و در اصل مادر را برای تولد نوزاد آماده می کند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی