ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس ZenBook 3 Deluxe را با نمایشگر بزرگتر و پورت های بیشتر نسبت به مدل ابتدایی معرفی کرد

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس سال گذشته میلادی از ذن بوک 3 پرده برداشت، لپ تاپی که ظاهری مشابه با مک بوک داشت اما با سیستم عامل ویندوز عرضه می شد. حالا و پس از گذشت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۱:۱۳

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس سال گذشته میلادی از ذن بوک 3 پرده برداشت، لپ تاپی که ظاهری مشابه با مک بوک داشت اما با سیستم عامل ویندوز عرضه می شد. حالا و پس از گذشت مدتی، شاهد عرضه ZenBook 3 Deluxe هستیم که به بیانی طنز می توان آن را معادل مک بوک پرو هم دانست.

ذن بوک 3 نمایشگری 12.5 اینچی و یک پورت یو اس بی مدل سی داشت (درست همانند مک بوک) اما ایسوس موفق شده در مدل جدید، با باریک تر کردن حاشیه ها، نمایشگری 14 اینچی را در یک شاسی 13 اینچی جای دهد.

علاوه بر نمایشگر بزرگ تر، تعداد پورت های یو اس بی مدل سی نیز به 3 عدد افزایش پیدا کرده که دو مدل آن ها از تاندربولت 3 پشتیبانی می کنند. ایسوس می خواهد از پردازنده های Core i7 کیبی لیک اینتل استفاده کرده و بهترین قدرت را در اختیار لپ تاپ هایش قرار دهد. کاربر می تواند تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD نیز برای دستگاه خود برگزیند.

درست همانند مدل های پیشین، ZenBook 3 Deluxe نمایشگر تمام اچ دی دارد که البته شاید به این دلیل برخی ناامید شوند. نه تنها بسیاری از لپ تاپ های ویندوزی امسال، بلکه حتی مک بوک پرو هم از نمایشگری با کیفیت و رزولوشن بسیار بهتر بهره می برند.

با این وجود، شاید عمر باتری این لپ تاپ نسبت به رقبایش بهتر باشد. کیبورد دستگاه هم دستخوش تغییراتی شده و فاصله هر دکمه به 1.2 میلی متر رسیده است. ترک پد و سنسور اثر انگشت نیز مشابه با ورژن قبلی هستند.

با وزن 1.3 کیلوگرمی و ضخامت 12.9 میلی متری، Asus ZenBook 3 Deluxe محصولی جذاب و البته خوش قیافه به نظر می رسد که شاید بسیاری از علاقه مندان به لپ تاپ های قدرتمند و سبک وزن مایل به خرید آن باشند.

به هر روی، ZenBook 3 Deluxe قرار است با قیمت 1699 دلار از ماه مه به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی