ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با جاروبرقی رباتی 400 دلاری اسمارتک آشنا شوید

با وجود بالا گرفتن رقابت بین شرکت های سازنده جاروبرقی های رباتی، هنوز مدلی که دارای برچسب قیمت معقول باشد به بازار عرضه نشده است. شاید شرکت «بلک اند دکر» با جاروبرقی های «اسمارتک» بتواند ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

با وجود بالا گرفتن رقابت بین شرکت های سازنده جاروبرقی های رباتی، هنوز مدلی که دارای برچسب قیمت معقول باشد به بازار عرضه نشده است. شاید شرکت «بلک اند دکر» با جاروبرقی های «اسمارتک» بتواند به گونه ای این خلا را پر کند.

مسلماً محصولاتی مانند نیتو و آی ربات بسیار خوب از پس وظیفه خود بر می آیند اما قیمت های 500 و 700 دلاری کمی برای آنها زیاد از حد است. پس اگر منتظر نمونه های ارزان قیمت تر هستید، می توانید تا ماه مارس صبر کنید تا جارو برقی های رباتی «بلک اند دکر» با قیمتی بین 300 تا 400 دلار عرضه شوند.

جارو برقی 400 دلاری مورد اشاره از ویژگی های قابل رقابت با مدل های نیتو و آی ربات برخوردار است. شما می توانید محصول جدید «بلک اند دکر» را با استفاده از موبایل هوشمند خود هدایت و یا برنامه ریزی کنید.

black-deckers-smartech-robotic-vacuum1

قابلیت منحصر بفرد جاروبرقی «اسمارتک» که در محصولات نیتو و آی ربات مشاهده نمی شود، تشخیص سطحی است که بر روی آن حرکت می کند. در واقع این گجت می تواند میان فرش و یا سطح چوبی سفت تفاوت قائل شده و به طور خودکار حالت مناسب را انتخاب کند.

از دیگر مشخصات جاروبرقی ها رباتیک «اسمارتک» می توان به طول عمر باطری 90 دقیقه ای، ظرفیت مخزن یک لیتری، استفاده از فیلتر هپا و اپلیکیشن با پشتیبانی از اندروید و iOS اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    نوشتید ارزان قیمت تو بازار نیست
    پس xiaomi vaccum cleaner چیه
    هم لیزری هستش هم قیمتش زیر ۳۰۰ دلار هستش
    تازه این چهار صد دلار هستش

مطالب پیشنهادی