ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس استریم بازی GeForce Now انویدیا به پی سی و مک می آید

سرویس استریم بازی های ویدیویی انویدیا که به نام GeForce Now شناخته می شود پیشتر تنها منحصر به دستگاه های اندرویدی از خانواده شیلد بود، اما حالا در جریان CES 2017 مشخص گردیده که این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۱۹

سرویس استریم بازی های ویدیویی انویدیا که به نام GeForce Now شناخته می شود پیشتر تنها منحصر به دستگاه های اندرویدی از خانواده شیلد بود، اما حالا در جریان CES 2017 مشخص گردیده که این سرویس به زودی برای دستگاه های مک و همچنین انوع پی سی نیز ارائه می گردد.

Jen-Hsun Huang مدیرعامل انویدیا که این خبر را در جریان کنفرانس خبری شرکت متبوعش در لاس وگاس اعلام کرد، همزمان نمایی کلی از قابلیت ها و امکانات آن را نیز برای حاضران به تصویر کشید و از آن برای اجرای بازی سنگین Rise of the Tomb Raider روی مک استفاده کرد؛ اتفاقی که پیشتر امکان پذیر نبود.

Huang در  دموی ارائه شده برای این سرویس اعلام داشت انویدیا آن را برای افرادی طراحی کرده که به کامپیوترهای قدرتمند ویژه گیمینگ دسترسی ندارند یا اینکه به ندرت پیش می آید پای بازی های ویدیویی بنشینند.

هزینه استفاده از این سرویس نیز از رقم 25 دلار برای 20 ساعت بازی شروع می شود اما بسته به نوع محتوایی که استریم می کنید و سنگینی گرافیکی آن می تواند افزایش پیدا کند.

البته انتظار می رود که هزینه بالای اشتراک این سرویس ابتدا بسیاری را از روی آوردن به آن دلسرد نماید اما روشن است که GeForce Now در آینده به انتخاب اصلی برای آن دسته از افرادی بدل می شود که دوست دارند به جدیدترین بازی های ارائه شده به بازار دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی