ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سنهایزر از هدفون ها و ایرباد جدیدی در دو سری HD 4 و Momentum رونمایی کرد

کمپانی سنهایزر همواره حضوری پر رنگ در نمایشگاه CES داشته و رویداد امسال نیز از این قاعده مسثتنی نیست. گذشته از معرفی نخستین هدفون Ambeo برای مصرف کنندگان که صدای پیرامون را با کیفیت صوتی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۰

کمپانی سنهایزر همواره حضوری پر رنگ در نمایشگاه CES داشته و رویداد امسال نیز از این قاعده مسثتنی نیست. گذشته از معرفی نخستین هدفون Ambeo برای مصرف کنندگان که صدای پیرامون را با کیفیت صوتی بهتری ضبط می کند، این کمپانی آلمانی اخیراً از سه مدل جدید در CES 2017 رونمایی کرده است؛ دو هدفون وایرلس به نام های HD 4.50BTNC و HD 4.40BT در سری HD 4 محبوب این شرکت و نک بادی به نام HD 1.

همانطور که از نام دو هدفون مشخص است، تنها تفاوت آنها به استفاده از فناوری حذف نویز NoiseGuard در مدل 4.50BTNC باز می گردد. سنهایزر هنوز صحبتی درباره قیمت گذاری این دو محصول به میان نیاورده اما می توان انتظار داشت که این قابلیت اضافه، قیمت 4.50BTNC را به شکل چشمگیری نسبت به دیگری افزایش دهد.

hd_4_40_ae_bt_isofront_rgb_red_copy-w600

هر دوی این هدفون ها، از بلوتوث 4.0 و AptX بهره می برند تا از انتقال بهترین کیفیت صدا اطمینان حاصل شود. این دو مدل همچنین با هر بار شارژ، قادر به پخش موسیقی برای 25 ساعت هستند؛ با این همه فعال کردن قابلیت حذف نویز، عمر باتری HD 4.50BTNX را به 18 ساعت کاهش می دهد.

hd-4-50-ae-bt-folded-rgb-red-1-w600

از طرف دیگر، ایرباد وایرلس HD 1 نیز عضو جدید سری Momentum سنهایزر به شمار می رود و ضمن استفاده از بلوتوث 4.1، AAC و AptX، ظاهری مشابه سایر هدفون های تو گوشی Momentum دارد.

نوعی ریموت سه دکمه ای روی نوار گردنی این ایرباد قرار گرفته که برای کنترل موزیک و پاسخی دهی به تماس های تلفنی کاربرد دارد و با هر بار شارژ، تا 10 ساعت قادر به گوش سپردن به موسیقی خواهید بود. HD 1 طی ماه جاری میلادی به بازار عرضه می شود اما هنوز قیمت مشخصی ندارد.

m2iewirelessfront-1-w600 m2iewirelesscase-1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی