ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سوئیچ Nighthawk S8000 محصول Netgear شبکه گیمینگ
تکنولوژی

سوئیچ جدید کمپانی Netgear مخصوص شبکه های گیمینگ و استریم محتواهای ویدیویی معرفی شد

وقتی صحبت از انجام گروهی بازی ها بر بستر شبکه LAN به میان می آید، هیچ چیزی مهمتر از داشتن یک سوئیچ با تعداد پورت کافی و پهنای باند بسیار وسیع نخواهد بود. سوئیچ ۸ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

وقتی صحبت از انجام گروهی بازی ها بر بستر شبکه LAN به میان می آید، هیچ چیزی مهمتر از داشتن یک سوئیچ با تعداد پورت کافی و پهنای باند بسیار وسیع نخواهد بود. سوئیچ ۸ پورتی جدید کمپانی Netgear با نام «Nighthawk S8000» همان چیزی است که برای رسیدن به هدف فوق به آن نیاز دارید.

بر طبق ادعای شرکت سازنده، این سوئیچ جدید به صورت تخصصی برای اتصال کنسول های نسل هفتمی و ایجاد یک شبکه انجام بازی فوق سریع طراحی و تولید شده است. اما اگر در انجام سایر کارها چون استریم محتواهای رسانه ای نیز به بستری سریع، با پهنای باند کافی و بدون تاخیر نیاز دارید، به طور قطع S8000 به کار شما خواهد آمد.

dsc2042

هر کدام از پورت های شبکه در این سوئیچ به طور مجزا قابل برنامه ریزی هستند. مدیر سیستم می تواند از طریق یک رابط کاربری مبتنی بر وب، سرویس مورد نیاز هرکدام از درگاه ها را متناسب با نوع استفاده (گیمینگ، استریم محتوا یا مکالمه اینترنتی) تعیین کند. خود سیستم به شکلی هوشمند میزان پهنای باند مورد نیاز و سایر ویژگی های اتصال را تعیین و مدیریت خواهد کرد.

علاوه بر همه این ها، سوئیچ جدید کمپانی Netgear از قابلیت «تلفیق لینک» یا «link aggregation» نیز پشتیبانی می کند، به این ترتیب می توان پهنای باند حداکثر چهار پورت Gigabit را در اختیار یک پورت قرار داد. در این حالت می توان به سرعت های انتقال تا ۴ گیگابیت بر ثانیه نیز دست یافت. چنین قابلیتی برای سرورهایی که قصد میزبانی اتصالات همزمان زیاد در یک شبکه بازی گروهی را دارند، ایدآل خواهد بود.

قرار است سوئیچ Nighthawk S8000 با ضمانت سه ساله و از ماه مارس به قیمت اولیه ۹۹ دلار روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی