ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قفل هوشمند بلوتوثی Smart Cube، راهکاری برای حفاظت از وسایل شخصی

یکی از جدیدترین گجت هایی که با استفاده از سرمایه جمعی به CES آمده، قفل هوشمند بلوتوثی ساخت شرکت Smart Armor است. این محصول که Cube نام داردد، از سیستم بلوتوث کم انرژی (BLE) برای ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

یکی از جدیدترین گجت هایی که با استفاده از سرمایه جمعی به CES آمده، قفل هوشمند بلوتوثی ساخت شرکت Smart Armor است. این محصول که Cube نام داردد، از سیستم بلوتوث کم انرژی (BLE) برای جفت شدن با موبایل کاربر استفاده کرده و هرگاه که در محدوده پوشش آن قرار گیرد، به صورت خودکار باز خواهد شد.

البته باز کردن قفل از راه دور نیز به واسطه روترهای بلوتوث یا دیوایس های مشابه ممکن خواهد بود. Cube به سادگی داخل کشو، جعبه یا کمد نصب شده و از وسایل داخل آن حفاظت می کند.

smart-armor-cube-1

جالب است که اگر فردی بخواهد به زور یا با دستکاری این قفل را باز کند، پیغامی به موبایل کاربر ارسال شده و وضعیت را به او اطلاع می دهد. قفل هوشمند Cube با ساختاری مستحکم، می تواند تا 100 پوند فشار را تحمل کرده و لوازم شخصی را از دسترس دیگران دور نگه دارد.

گفتنیست از جمله کاربران اصلی محصول Smart Armor می توان به خانواده هایی با کودکان کم سن و سال، اتاق های مشترک، یا خانه هایی که از طریق سرویس AirBNB اجاره داده می شوند، اشاره کرد.

این محصول در وب سایت جمع سپاری Indiegogo ظرف چند روز به هدف 50 هزار دلاری خود رسیده، و تا ماه مارس سال جاری وارد بازار خواهد شد. قیمت Cube در حال حاضر 89 دلار تعیین شده و بسته سه تایی آن نیز با قیمت 225 دلار به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ehsan Salehi
    Ehsan Salehi | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    منم یه زمانی میخواستم همچین چیزی درست کنم ولی بعضی از امکاناتش رو نداشتم. علمش رو داشتم ولی قطعاتش رو نمیتونستم به دست بیارم

مطالب پیشنهادی