ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل مفهومی اسکوتر برقی آیونیک توسط هیوندای معرفی شد

شرکت هیوندای طی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2017 از مدل مفهومی اسکوتر برقی خود رونمایی کرد اما اطلاعات محدودی را در مورد آن منتشر کرد. اسکوتر برقی مذکور با نام «آیونیک» معرفی شد که مشابه با سری ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۷:۵۳

شرکت هیوندای طی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2017 از مدل مفهومی اسکوتر برقی خود رونمایی کرد اما اطلاعات محدودی را در مورد آن منتشر کرد.

اسکوتر برقی مذکور با نام «آیونیک» معرفی شد که مشابه با سری اتومبیل های سبز این شرکت کره ای است. طبق گفته هیوندای، اسکوتر تاشوی آنها وزن بسیار سبکی داشته و توسط کاربر به راحتی و تنها با یک دست جمع می شود. از این رو قابلیت حمل و جا به جایی بالا یکی از ویژگی های ممتاز آن به شمار می رود.

گجت مذکور آنقدر جمع و جور است که قابل نگه داری در محفظه ای واقع در درب جلوی اتومبیل های الکتریکی هیوندای است؛ جایی که می تواند همزمان شارژ شود.

hyundai_ioniq_scooter_front

مدل مفهومی اسکوتر «آیونیک» از چراغ هایی در جلو و عقب بهره می برد که به بهبود دید کاربر کمک می کند. علاوه بر آن سنسور به کار رفته در محصول مورد اشاره وظیفه دارد که پیش از به راه افتادن، از ایمن بودن سرنشین اطمینان حاصل کند. همچنین مانیتور کوچکی روی دسته آن جاسازی شده که سرعت، عمر باتری و مسافت طی شده را نشان می دهد.

گفتنی است که بر روی دسته اسکوتر برقی هیوندای یک سوییچ برای افزایش و یا کاهش شتاب در نظر گرفته شده است. همچنین بد نیست بدانید که عمل ترمز کردن با فشار پا روی پد لاستیکی عقب نیز امکان پذیر است.

hyundai-ioniq-scooter-6 hyundai-ioniq-scooter-7 hyundai-ioniq-scooter-5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی