ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هایسنس از دو موبایل مقاوم در برابر شوک الکتریکی رونمایی کرد

دو موبایل هوشمند Hisense Rock و Hisense Rock Mini که از مدت ها پیش خبرهایی درباره شان شنیده بودیم اما هیچگاه به صورت رسمی معرفی نشده بودند، به تازگی در نمایشگاه CES 2017 واقع در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۵

دو موبایل هوشمند Hisense Rock و Hisense Rock Mini که از مدت ها پیش خبرهایی درباره شان شنیده بودیم اما هیچگاه به صورت رسمی معرفی نشده بودند، به تازگی در نمایشگاه CES 2017 واقع در لاس وگاس حضور یافته و توجه ها را به خود جلب کرده اند.

پیش از هر چیز، موبایل Hinsense Rock در برابر شوک الکتریکی و آب از خود مقاومت نشان می دهد و همین موضوع درباره Rock Mini نیز صدق می کند. هر دو مدل، از بدنه پلاستیکی و فلزی ساخته شده و لایه پلاستیکی دیگری نیز در چهار گوشه دو دستگاه به کار رفته تا مقاومت شان در برابر ضربه افزایش یابد؛ ضمناً قطر Rock تنها 7.94 میلی متر است که بسیار جالب به نظر می رسد.

گذشته از دریافت مجوزهای IK05 و IP68 برای مقاومت در برابر شوک و آب، دستگاه مورد اشاره به همراه گوریلا گلس 5 عرضه می شود تا خیال تان به صورت تمام و کمال از حفظ سلامت Hisense Rock راحت باشد. نمایشگر موبایل، 5.2 اینچ بوده و رزولوشن Full HD را به نمایش می گذارد.

hisense-rock_1-w600

از دیگر مشخصات دستگاه هم می توان به حافظه داخلی 32 گیگابایتی، حافظه رم 3 گیگابایتی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و چیپست هشت هسته ای کوالکام با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز اشاره کرد؛ البته مدل چیپست مشخص نشده اما بنابر مشخصات آن، احتمالاً باید منتظر اسنپدراگون 617 یا اسنپدراگون 625 باشیم. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم مسلماً توجه دوست داران عکاسی را جلب خوهد کرد

در سوی دیگر، اگرچه استانداردهای Rock Mini تفاوتی با برادر بزرگترش ندارد، اما به همراه نمایشگر 5 اینچی Full HD، یک گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و چیپست کوالکام با فرکانس کاری 1.4 گیگلاهرتز به دست مشتریان می رسد. باتری 3900 میلی آمپر ساعتی و دوربین 8 مگاپیکسلی هم مشخصات Rock Mini را تکمیل می کنند.

در نهایت گفتنی است که هر دو دستگاه به صورت پیش فرض از اندروید 7.0 نوقا بهره خواهند گرفت. Hisense Rock و Rock Mini هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارند اما به زودی و به ترتیب با قیمت های 350 یورو (371 دلار) و 199 یورو (211 دلار) به بازار می آیند.

hisense-rock-mini_1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmad
    Ahmad | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    آقای ضیایی تو پاراگراف دوم بهجای Hisense نوشتین Hinsense

مطالب پیشنهادی