ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با ورک استیشن های قدرتمند MSI در نمایشگاه CES آشنا شوید

MSI از جدیدترین ورک استیشن های قابل جابجایی در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد. این دستگاه ها را نمی توان با لپ تاپ های عادی قیاس نمود، زیرا سخت افزار درون آنها به راحتی قوی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

MSI از جدیدترین ورک استیشن های قابل جابجایی در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد. این دستگاه ها را نمی توان با لپ تاپ های عادی قیاس نمود، زیرا سخت افزار درون آنها به راحتی قوی ترین سیستم های گیمینگ را شکست می دهد.

ورک استیشن های جدید MSI فرایندهای طراحی و تولید بوسیله کامپیوتر را با استفاده از هدست های واقعیت مجازی، به مرحله ای جدیدتر می رسانند.

WT73VR

شاید خیلی افراد تصور کنند این دستگاه بهترین گزینه برای اجرای بازی های کامپیوتریست، اما اشتباه نکنید؛ WT73VR برای ساختن بازی ها به کار می رود، نه اجرای آنها. این سیستم با بهره گیری از نسل هفتم پردازنده های زئون اینتل و کارت گرافیک Quadro P5000 انویدیا، مدلسازی سه بعدی را به سادگی میسر می سازد.

wt73vr

با چنین سخت افزاری، W73VR را می توان یک سرور قابل حمل دانست که طراحان حرفه ای را از ورک استیشن های دسکتاپ بزرگ و سنگین بی نیاز می سازد. همچنین پشتیبانی از واقعیت مجازی در بالاترین سطح ممکن با نرم افزارهایی همچون Autodesk Stingray، این غول پردازشی را به انتخاب اول طراحان حوزه VR تبدیل می کند.

WS63

اگر برای انجام کارهای طراحی خود به یک سرور نیاز ندارید، شاید سری WS انتخاب بهتری برای شما باشد. این دستگاه وزنی کمتر از 2 کیلوگرم و ضخامتی در حدود 1.8 سانتیمتر دارد، و تقریباً شبیه به لپ تاپ های عادی بازار به نظر می رسد.

msi_workstation_ws63

اما در بطن WS63 نسل هفتم پردازنده های Core i7 اینتل و کارت گرافیک حرفه ای Quadro P3000 انویدیا جای گرفته. MSI برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد سخت افزار قدرتمند فوق در بدنه آلومینیومی و ظریف این دستگاه، از سیستم خنک کننده اختصاصی شامل سه فن و پنج لوله انتقال حرارت بهره گرفته.

WE72 - WE62

این دو دستگاه، سطح پایه ورک استیشن های امسال MSI را تشکیل می دهند و در آنها کارت گرافیک Quadro M2200 انویدیا با 4 گیگابایت رَم از نوع GDDR5 استفاده شده، که نسبت به مدل های بالا کمی ضعیف تر است، اما نسل هفتم پردازنده های Core i7 اینتل آن را همراه می کند.

msi_workstation_we62

گفتنیست مدل WE72 از نمایشگر 17.3 اینچی تمام اچ دی و 120 هرتزی بهره می گیرد، و مدل WE62 نیز همین مشخصات را در قالب 15.6 اینچی ارائه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alecferaa
    Alecferaa | ۱۷ دی ۱۳۹۵

    همگی جذاب به نظر میان اما خبری از قیمتشون نیست؟
    ورک استیشن های MSI معمولا قیمت های عجیب و غریبی دارند که نسبت به کیفیت ساختی که از این شرکت سراغ داریم منصفانه به نظر نمیاد...
    البته ورک استیشن های hp و dell هم مدتیه سوسول شدند و بجای سخت افزار قدرتمند، توجهشون به سمت باریکتر، سبک تر و معمولی تر شدن رفته...

مطالب پیشنهادی