ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژه آریانا؛ پروژکتوری از ریزر که شما را غرق در بازی می کند

در چند سال اخیر کمپانی ریزر تمام محصولات خود اعم از هدفون، کیبورد و ماوس هایش را به سیستم نوردهی با پوششی از طیف کامل رنگ ها مجهز کرده است. هم اکنون استفاده از پلتفرم نوردهی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۶

در چند سال اخیر کمپانی ریزر تمام محصولات خود اعم از هدفون، کیبورد و ماوس هایش را به سیستم نوردهی با پوششی از طیف کامل رنگ ها مجهز کرده است. هم اکنون استفاده از پلتفرم نوردهی 16.8 میلیون رنگی در محصولات دیگر کمپانی ها نیز رو به افزایش است. حال ریزر در CES 2017 پا را فراتر گذاشته و از پروژکتور مفهومی خود را بهره گیری از سیستم کروما رونمایی کرد.

پروژکتور مفهومی مورد اشاره با نام «پروژه آریانا»شناخته خواهد شد و قادر است با استفاده از یک لنز واید فیش آی، ویدیویی از بازی را به صورت همزمان روی دیوار استریم کند. در این حالت به گیمر حسی مانند غوطه ور شدن در دنیای بازی دست خواهد داد.

گفتنی است که پروژکتور ریزر احتیاجی به کالیبراسیون برای نمایش صحیح تصویر روی دیوار ندارد و با استفاده از دوربین های سه بعدی با قابلیت تشخیص عمق، به صورت خودکار متغیرهایی مانند نور اتاق و لوازم خانه را شناسایی کرده و بهترین تصویر را ارائه می دهد.

پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر پروژه آریانا حتما ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی