ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 7 پلاس جت بلک بعد از دو ماه استفاده به چه حال و روزی می افتد؟

هنگامی که آیفون 7  و 7 پلاس جت بلک روی استیج معرفی شدند، بسیار خیره کننده و شکوهمندانه به نظر می رسیدند و خیلی زود، بسیاری از مردم عاشق این رنگ جدید موبایل های هوشمند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۱:۱۵

هنگامی که آیفون 7  و 7 پلاس جت بلک روی استیج معرفی شدند، بسیار خیره کننده و شکوهمندانه به نظر می رسیدند و خیلی زود، بسیاری از مردم عاشق این رنگ جدید موبایل های هوشمند کمپانی اپل شدند. اما متاسفانه، فرآیند پیچیده و طولانی تولید این رنگ آیفون، سبب شد تا واحدهای آن در تعدادی محدود عرضه شوند و بسیاری از مدم قادر به تهیه آن نباشند.

در آن زمان، بسیاری از مردم خشمگین بودند؛ اما حالا که مدتی از عرضه خانواده آیفون 7 می گذرد، افرادی که قادر به تهیه نسخه جت بلک نبوده اند احتمالاً نفسی از سر راحتی خواهند کشید. چرا که برخلاف هشدارهای اپل، برخی از مردم تصمیم گرفته اند از کیس محافظ برای موبایل جت بلک خود استفاده نکنند و حالا با بدنه ای آکنده از خط و خش مواجه شده اند.

اخیراً یکی از کاربران ردیت، پستی در این انجمن اینترنتی ایجاد کرده و تصویر موبایل خود بعد از گذشت دو ماه را در آن قرار داده است. همانطور که این کاربر در پست خود خاطر نشان کرده و در تصویر نیز می توان دید، خط و خش های بدنه آیفون 7 پلاس جت بلک، از تمام زوایا زیر نور مستقیم قابل مشاهده هستند اما در صورت فاصله گرفتن از منبع نور، موبایل همچنان مانند روز نخست به نظر می رسد.

مسلماً بروز چنین مشکلی، به هیچ وجه برای افرادی که صدها دلار صرف نسخه جت بلک آیفون 7 خود کرده اند قابل پذیرش نیست و موبایل های این افراد حالا حال و روزی شبیه به نسخه واقعی یکی از سیاهچاله های فیلم «میان ستاره ای» پیدا کرده است. باید دید که اپل می تواند از پس این چالش برآید و مدل های جدیدتر آیفون را بدون چنین مشکل غیرقابل قبولی به بازار عرضه کند یا خیر.

nzeayngu1uaq6opmo7u_fykfgbr77kdyc00xw-kcnyu-w600

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    اره الان فامیلمون داره به همین روز افاده. پولشو ریخته تو جوب ?

  • Morteza
    Morteza | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    اینم از اپل ک اینقدر ازش تعریف میکنین
    اگه قراره جت بلک بخرن اگه قاب بزارن چ فایده ای داره خووو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی