ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین تصویر واقعی منتسب به گلکسی S8 سامسونگ

در همین چند روز اخیر و همزمان با آغاز نمایشگاه CES، شاهد انتشار اخبار متعدد و رندرهایی مفهومی از پرچمدار سال آینده سامسونگ بوده ایم. در همین راستا ساعتی قبل اولین تصویر واقعی از نمای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۱

در همین چند روز اخیر و همزمان با آغاز نمایشگاه CES، شاهد انتشار اخبار متعدد و رندرهایی مفهومی از پرچمدار سال آینده سامسونگ بوده ایم. در همین راستا ساعتی قبل اولین تصویر واقعی از نمای جلو منتسب به گلکسی S8 شرکت کره ای در فضای اینترنت منتشر شد.

بیشتر چیزها همانی هستند که انتظار می رفت؛ نمایشگر بدون حاشیه و خمیده در کناره ها، کاهش چشمگیر حاشیه های بالا و پایین و حذف دکمه فیزیکی هوم.

gsmarena_002

هنوز نمی توان به طور قطعی صحت عکس منتشر شده را تایید نمود. احتمال ضعیفی وجود دارد که با تصویر دستکاری شده یک دستگاه گلکسی S7 اج مواجه باشیم. ضمن این که دکمه های لمسی در پایین نمایشگر نیز غایب هستند. گرچه می تواند دلیل آن تنظیمات مربوط به رابط کاربری جدید «Grace UX» باشد.

یک توضیح احتمالی دیگر نیز در خصوص نبود دکمه های مورد اشاره وجود دارد، این که موقعیت قرارگیری آنها در دو طرف لوگوی سامسونگ باشد و در حالت غیر فعال قابل مشاهده نباشند. این ویژگی در موبایل های یکی دو سال اخیر شرکت کره ای بی سابقه نیست.

از شنیده های پیشین این طور برمی آید که سامسونگ قصد ندارد در طراحی پرچمدار تازه اش دست به انقلابی تمام عیار بزند، بنابراین احتمال می رود محصول نهایی شباهت زیادی به آن چه در تصویر فوق دیده می شود داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • Y
    Y | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    صابونه؟ ? ? ? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی