ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اکس باکس لایو در بازه انتهایی سال 2016 شلوغ ترین روزهای خود را تجربه کرد

با به پایان رسیدن سال 2016، کمپانی ها آمار و ارقام جالبی برای ارائه دارند و مایکروسافت هم اعداد مربوط به سرویس آنلاین مخصوص بازی خود یعنی اکس باکس لایو را فراموش نکرده است. در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۲:۵۰

با به پایان رسیدن سال 2016، کمپانی ها آمار و ارقام جالبی برای ارائه دارند و مایکروسافت هم اعداد مربوط به سرویس آنلاین مخصوص بازی خود یعنی اکس باکس لایو را فراموش نکرده است.

در طی ماه های نوامبر و دسامبر 2016، کاربران بیشترین میزان فعالیت در تاریخ اکس باکس لایو را با 3.9 میلیارد ساعت ثبت کردند که نسبت به سال گذشته رشدی 23 درصدی داشته است.

مایکروسافت بخشی از این موفقیت را مدیون فروش موفق کنسول اکس باکس وان اس در طی تعطیلات کریسمس است. همچنین، طی سال 2016، بیش از 400 بازی روی پلتفرم اکس باکس وان ارائه شد.

دارندگان کنسول اکس باکس وان 265 میلیون ساعت زمان صرف کردند تا بازی های اکس باکس 360 را روی کنسول نسل هشتمی خود بازی کنند و کاربران ویندوز 10 تنها در ماه نوامبر، 2.5 میلیارد ساعت بازی کردند. نسبت به نوامبر 2015، این رقم 127 درصد افزایش داشته است.

فورتزا هورایزن 3 بیش از 14 میلیون کاربر روی اکس باکس وان و ویندوز 10 داشته و 23 میلیون بازی آنلاین در Gears of War 4 از زمان عرضه تاکنون انجام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی