ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با آپدیت جدید Google Calendar، دستیابی به اهداف ورزشی آسان تر می شود

به روزرسانی جدید Google Calendar قرار است به شما کمک کند تا به تمام اهداف ورزشی تان طی سال 2017 دست پیدا کنید. این آپدیت تازه که به نوعی قابلیت «اهداف - Goals» عرضه شده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۳:۴۵

به روزرسانی جدید Google Calendar قرار است به شما کمک کند تا به تمام اهداف ورزشی تان طی سال 2017 دست پیدا کنید. این آپدیت تازه که به نوعی قابلیت «اهداف - Goals» عرضه شده در ماه آوریل گذشته را تکمیل می کند، ضمن برقراری ارتباط با اپلیکیشن های Google Fit و Apple Health، به شما کمک می کند تا به دستاوردهای خود دست یافته یا پدر راستای رسیدن به آنها تلاش کنید.

در مقام توضیح باید گفت که قابلیت «Goals»، اهداف شما (مانند رفتن به باشگاه ورزشی) را پرسیده و سپس زمانی خالی در تقویم تان می یابد تا قادر به دستیابی به آنها باشید. مدت زمان تمام این اهداف توسط خود کاربر تعیین می شوند و سپس Calendar اعلانات مربوطه را دائماً برایتان ارسال می کند.

google-calendar-goals-2017-01-05-04-w600

حالا با آپدیت جدید، اطلاعات سلامتی مربوط به پوشیدنی ها و پایشگرهای سلامتی به صورت مستقیم از طریق اپ Calendar قابل مشاهده هستند. گوگل امیدوار است که با این به روزرسانی، دستیابی به اهداف را برایتان ساده تر کند.

ضمناً در صورتی که نتوانید فعالیتی معین را در زمان مقرر به انجام رسانید، Calendar برنامه را تغییر می دهد و ساعتی جدید برایتان تنظیم می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی