ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با محصول جدید کمپانی Zhor Tech دیگر نگران باز شدن بند کفشتان نباشید

کفش هایی که بند آنها به طور خودکار بسته شوند شبیه به محصولاتی هستند که از زمان آینده وارد دنیای ما شده اند. کمپانی «Zhor Tech» یکی از کفش های مورد اشاره را ساخته و ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

کفش هایی که بند آنها به طور خودکار بسته شوند شبیه به محصولاتی هستند که از زمان آینده وارد دنیای ما شده اند. کمپانی «Zhor Tech» یکی از کفش های مورد اشاره را ساخته و در نمایشگاه CES 2017 در معرض دید عموم قرار داده است.

کفش معرفی شده از طریق بلوتوث به نرم افزار مربوطه ی نصب شده روی اندروید و iOS متصل می شود. با اتصال کفش به موبایل می توانید آیتم های مربوط به میزان فعالیت خود را که شامل تعداد قدم های برداشته و کالری سوزانده شده است، را به دقت اندازه گیری کنید و تحت نظر داشته باشید.

گفتنی است که این محصول با کمک سیستم شمارش قدم ها و اندازه گیری مسافت طی شده، می تواند میزان خستگی شما را اندازه گیری کند. اگر اپلیکیشن از روی تعداد قدم ها و مسافت طی شده تشخیص دهد که خسته شده اید، پیغامی روی تلفن همراهتان به نمایش در خواهد آمد و به شما پیشنهاد می کند که استراحت کنید.

اما تمام ماجرا به اینجا ختم نخواهد شد؛ شما با استفاده از کفش هوشمند کمپانی «Zhor Tech» می توانید دمای پای چپ و راست خود را به صورت مجزا تنظیم کنید.

احتمالاً مهم ترین و جذاب ترین قابلیت کفش مورد اشاره، امکان بسته شدن خودکار بند آن است. شما قادر هستید با استفاده از اپلیکیشن نصب شده روی موبایلتان و با فشردن تنها یک دکمه، بند کفش ها را سفت کنید. منبع انرژی لازم برای باز و بسته شدن خودکار بندها از باتری تعبیه شده در آن تأمین خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی