ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با کوله پشتی های متفاوت شرکت POP-I آشنا شوید

در کنار تمامی اتفاقات بزرگی که در جریان برگزاری نمایشگاه CES اتفاق می افتد، شرکت هایی نیز وجود دارند که با ایده های ساده و جذاب محصولات خود نظر هر فردی را جلب می کند. ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

در کنار تمامی اتفاقات بزرگی که در جریان برگزاری نمایشگاه CES اتفاق می افتد، شرکت هایی نیز وجود دارند که با ایده های ساده و جذاب محصولات خود نظر هر فردی را جلب می کند. یکی از این محصولات، کوله پشتی شرکت POP-I است که در آن از یک نمایشگر e-paper قابل انعطاف استفاده شده و می تواند عکس هایی که کاربر برای آن تعریف کرده است را به نمایش بگذارد.

نمایشگرهای موجود در کوله پشتی در دو اندازه ۴.۷ و ۱۰ اینچی توسعه یافته است و قیمت نهایی آن با توجه به انتخاب کاربر در حدود ۱۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد بود. همچنین، کوله پشتی های مذکور با جنس های مختلفی تولید شده اند و خریداران این محصول می توانند با توجه به نوع سلیقه خود یکی از این کوله پشتی ها را به خانه ببرند.

_mg_9571-w600

خوشبختانه فرآیند اتصال به نمایشگر کوله پشتی دردسر ساز نیست و کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن آن روی تلفن هوشمند خود از طریق بلوتوث، تصاویر مورد علاقه خود را به نمایش درآورند.

همچنین تیم توسعه دهنده اعلام کرده است که می خواهد در آینده المان هایی شبیه به آنچه در شبکه های اجتماعی دیده می شود به عکس های نمایش داده شده اضافه کند. با این حال، کیف های مورد بحث هنوز راه زیادی تا تکامل دارند و تیم توسعه دهنده می بایست نقاط ضعف آن را به مرور برطرف کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی