ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با React آشنا شوید؛ دستگیره ی هوشمندی که قابلیت های جدیدی به اجاق گازهای معمولی اضافه می کند

تولید کنندگان لوازم خانگی هم مثل شرکت های حوزه فناوری با شدت به هوشمندسازی محصولات خود مشغول هستند و روز به روز قابلیت های جالب تری به این دستگاه ها اضافه می کنند، از جمله ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۱:۵۰

تولید کنندگان لوازم خانگی هم مثل شرکت های حوزه فناوری با شدت به هوشمندسازی محصولات خود مشغول هستند و روز به روز قابلیت های جالب تری به این دستگاه ها اضافه می کنند، از جمله اجاق گاز های جدید جنرال الکتریک که قادر هستند در صورت تشخیص دود، اجاق را به سرعت خاموش کنند.

اما خرید محصولات جدید و جایگزین کردن آنها با لوازم خانگی هوشمند هزینه ی قابل توجهی در پی دارد و برای بسیاری از کاربران امکان پذیر نخواهد بود، در نتیجه تعداد زیادی هستند که نمی توانند از دستیافته های جدید دنیای فناوری بهره مند شوند.

Inirv برای رفع همین مشکل وارد عمل شده و دستگیره ی هوشمند React را، برای اضافه کردن به اجاق گازهای معمول امروزی معرفی کرده است. این دستگیره ی جدید که به سادگی روی بیشتر گاز های مرسوم نصب می شود، برای جمع آوری سرمایه روی وبسایت کیک استارتر قرار گرفته است.

سازنده می گوید اگر اجاق گاز شما به این دستگیره مجهز باشد، به سادگی می توانید از راه دور هر یک از شعله ها را با موبایل کنترل کنید. اما مهم ترین قابلیت دستگاه این است که در صورت تشخیص دود، گاز یا حتی عدم حضور کاربر به مدت طولانی، شعله های روشن به شکل خودکار غیر فعال خواهند شد.

البته جالب است بدانید که برای استفاده از این دستگیره الزاماً به موبایل نیست و برخی از عملکردها از جمله تنظیم تایمر برای خاموش شدن هر شعله به شکل مستقیم از طریق هر دستگیره قابل انجام است. نیروی دستگیره ها نیز با باتری قابل شارژ تامین می شود.

این دستگیره ی هوشمند در صورت تامین سرمایه ی مورد نیاز برای تولید، از اواخر سال جاری میلادی با قیمت 239 دلار برای 6 عدد دستگیره و یک سنسور قابل خرید خواهد بود.

البته کاربرانی که ابزار جدید را روی کیک استارتر پیش خرید کنند تنها 199 دلار می پردازند، اما اگر می خواهید محصول خود را زودتر از اواخر 2017 دریافت کنید تنها راه این است که با پرداخت 999 دلار یک نسخه ی بتا از React دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی