ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی دوربین لومیکس GX850 پاناسونیک
تکنولوژی

تجربه تازه در عکاسی سلفی با دوربین لومیکس GX850 پاناسونیک

لومیکس GX850 یکی دیگر از دوربین های جدیدی است که پاناسونیک با خود به لاس وگاس آورده. این دوربین از ظاهری کلاسیک برخوردار بوده و در عین حال قابلیت های کاملاً چشمگیر و به روزی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۶

لومیکس GX850 یکی دیگر از دوربین های جدیدی است که پاناسونیک با خود به لاس وگاس آورده. این دوربین از ظاهری کلاسیک برخوردار بوده و در عین حال قابلیت های کاملاً چشمگیر و به روزی را به کاربران خود ارائه می دهد.

بازار هدف اصلی دوربین جدید ژاپنی قشر جوان علاقه مند به عکاسی - به خصوص عکس های سلفی - است. این محصول با دارا بودن مود مخصوص «Self Shot» برای ثبت تصاویر سلفی با کیفیت 4K و قابلیت روتوش صورت و زیباسازی آن، به گزینه ای ایدآل برای عکاسی از چهره ها تبدیل خواهد شد.

چند سالی هست که بازار دوربین های عکاسی به جهت ورود موبایل ها به این عرصه، رو به افول گذاشته است. حالا بازیگران اصلی این بازار هم دست به اقدام متقابل زده و تلاش دارند کاربران موبایل ها را به سمت محصولات خود بکشانند.

به محض چرخاندن نمایشگر لمسی لومیکس GX850، دوربین وارد مورد سلفی می شود. سیستم در این حالت قادر است با تشخیص بدن یا چهره افراد، به صورت اتوماتیک اقدام به ثبت عکس نماید. همین قابلیت، گرفتن عکس های سلفی را ساده تر می کند.

پردازنده «Venue Engine» و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی «Digital Live MOS» ویژگی مشترک تمام دوربین هایی است که پاناسونیک با خود به CES 2017 آورده و GX تازه وارد نیز از این قاعده مستثنا نیست.

حساسیت بالای سنسور مورد اشاره (ایزوی نهایی معادل 25600) به دوربین مذکور این امکان را می دهد که در محیط هایی با نور کم نیز به ثبت تصاویر باکیفیت بپردازد. به مانند دیگر محصولات جدید کمپانی ژاپنی، GX850 هم می تواند با نرخ ۲۴ یا ۳۰ فریم در ثانیه به ثبت ویدیوهای 4K بپردازد.

قابلیت اتصال از طریق وای فای هم به کاربر امکان می دهد که به راحتی عکس های گرفته شده را به موبایل یا لپ تاپ خود منتقل سازد.

پاناسونیک دوربین لومیکس GX850 را در ماه مارس (اسفند ۹۵) و با قیمت ۵۵۰ دلار روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی