ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تی پی لینک وارد بازار سیستم های وای فای می شود

TP-Link را به خاطر ساختن مودم، روتر و تجهیزات شبکه می شناسیم. این شرکت امروز در CES 2017 اعلام کرد که قصد دارد وارد بازار «سیستم وای فای» شود. سیستم وای فای شبکه ای متشکل ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

TP-Link را به خاطر ساختن مودم، روتر و تجهیزات شبکه می شناسیم. این شرکت امروز در CES 2017 اعلام کرد که قصد دارد وارد بازار «سیستم وای فای» شود. سیستم وای فای شبکه ای متشکل از چند روتر وای فای است که در نقاط مختلف یک ساختمان نصب می شوند تا همه نقاط آن محل را تحت پوشش مناسب وای فای قرار دهند.

این شرکت دو محصول در این زمینه معرفی کرد. اولین سیستم، Deco M5 Router نام دارد که شامل 3 دستگاه روتر است. این 3 روتر می توانند همزمان به هم شبکه شوند یا این که هر یک به طور مستقل کار کنند. این روترها تقریباً هم اندازه روترهای سیستم وای فای Eero هستند که از پیشتازان این حوزه محسوب می شود. علاوه بر این، هر کدام دارای یک درگاه USB-C هستند که برای شارژ کردن دستگاه استفاده می شوند.

سیستم وای فای
سیستم وای فای

دومین سیستم، Deco M5 Plus Router نام دارد که هر یک از روترهای آن از فناوری Powerline بهره می برند. این فناوری، امکان استفاده از سیستم برق کشی ساختمان (خانگی) برای ایجاد شبکه را فراهم می کند. بنابراین دست شما در ایجاد شبکه سیستم وای فای بازتر خواهد بود. شبکه Powerline امکان جا به جایی اطلاعات تا حداثر سرعت 1300 مگابیت بر ثانیه را دارد.

علاوه بر سری محصولات سیستم وای فای Deco، شرکت TP-Link روتر وایرلس Archer AC2300 با پشتیبانی از فناوری Wave 2 Wi-Fi، و تقویت کننده وای فای vRE650 AC2600 را معرفی کرد. هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این محصولات در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی