ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کامپیوتر XPS 27 جدید دل با 10 اسپیکر قدرتمند معرفی شد

امروز تقریباً هر کامپیوتر all-in-one یا یکپارچه که تهیه کنید امکانات کمابیش یکسانی در اختیار خواهید داشت، مگر اینکه انتخاب شما Dell XPS 27 باشد. کامپیوتر جدید دل که در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شده ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۲:۴۶

امروز تقریباً هر کامپیوتر all-in-one یا یکپارچه که تهیه کنید امکانات کمابیش یکسانی در اختیار خواهید داشت، مگر اینکه انتخاب شما Dell XPS 27 باشد. کامپیوتر جدید دل که در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شده بیش از هرچیز روی کیفیت پخش صدا تمرکز دارد و به 10 اسپیکر قدرتمند مجهز است.

6 عدد از این اسپیکرها در نمای روبرو زیر نمایشگر به چشم می خورند و 4 اسپیکر دیگر در پشت بدنه وظیفه ی پخش فرکانس های بیس و میانی را بر عهده دارند. اما این همه ی کار نیست و امکانات دیگری هم برای پخش صدا در اطراف بدنه به چشم می خورند، از جمله توییتر برای پخش اصوات زیر، دو اسپیکر فول رنج با قابلیت پخش تمام اسپیکرها و دو رادیاتور پسیو.

کامپیوتر جدید دل در همکاری با تولید کننده موسیقی به نام Jack Joseph Puig توسعه یافته و می خواهد مشکل ضعف صدا در محصولات موسوم به «یکپارچه» را مرتفع نماید.

دل می گوید صدای XPS 27 دو برابر از آی مک 27 اینچی اپل بلندتر است و قدرت بیس آن هم ده برابر از Envy 27 اچ پی بیشتر است، خصوصیاتی که باعث شده این کامپیوتر به گفته ی سازنده از نظر پخش صدا بهترین بازار باشد.

نمایشگر XPS 27 رزولوشن 4K دارد و بسته به انتخاب شما می تواند لمسی هم باشد. پردازنده ی دستگاه بین مدل های Core i5-6400 و Core i7-6700 قابل انتخاب است که هر دو به نسل هفتم اینتل تعلق دارند.

حافظه ی رم تا 32 گیگابایت برای کاربر قابل انتخاب در نظر گرفته شده و حافظه ی داخلی هم می تواند حداکثر 2 ترابایت از نوع SSD یا حداکثر 32 گیگابایت از نوع M.2 باشد که سرعت به مراتب بالاتری دارد.

از دیگر امکانات دستگاه نیز می توان به دو درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت 3، قابلیت Windows Hello و کارت گرافیک R9 M470X ساخت AMD اشاره کرد، هرچند در آینده قرار است R9 M485X هم قابل انتخاب باشد.

البته باید توجه داشته باشید که هیچکدام از این دو مدل از واقعیت مجازی پشتیبانی نمی کنند، اما در هر حال سازنده این محصول را با تمرکز بر پخش صدا تولید کرده و ادعای در زمینه توان پردازش گرافیکی آن ندارد.

در پایان گفتنی است که قیمت کامپیوتر جدید دل از 1500 دلار آغاز می شود، اما انتخاب گزینه های جذاب ذکر شده در بالا به راحتی قیمت محصول را به بیش از 2000 دلار افزایش می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۷ دی ۱۳۹۵

    پشتیبانی از ویندوز هلو و پورت یو اس بی تایپ سی و تاندربولت ۳ جزو موارد عالی‌ای هستند که خوشبختانه امسال در اکثر محصولات جدید وجود داشتند.

  • Rza.H
    Rza.H | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    داداش این تاندربولت ۳ که داره راحت Rog station 2 Asus رووش سوار میییشه و واقعیت مجازی که هیچ واقعیت خیالی رو هم میاره

مطالب پیشنهادی