ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین هوشمند Hugo به الکسا مجهز شده و احساسات کاربر را تشخیص می دهد

دوربین هوشمند شرکت Hubble به نام Hugo نه تنها می تواند حرکت کاربر را در اتاق دنبال کرده و او را زیر نظر بگیرد، بلکه چهره فرد را نیز ارزیابی کرده و احساساتش را تشخیص ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

دوربین هوشمند شرکت Hubble به نام Hugo نه تنها می تواند حرکت کاربر را در اتاق دنبال کرده و او را زیر نظر بگیرد، بلکه چهره فرد را نیز ارزیابی کرده و احساساتش را تشخیص می دهد. این محصول جدید از استارتاپ هابل، از دستیار هوشمند الکسا نیز برخوردار بوده و پخش موسیقی، کنترل ابزارهای خانه هوشمند، و وضعیت خلقی صاحبش را مدیریت می نماید.

البته شاید این ویژگی برای خیلی از کاربران جذاب نباشد، اما در واقع هدف شرکت هابل از پیاده سازی قابلیت فوق، نظارت هوشمند بر کودکان و نوزادان است. هوگو می تواند گریه کردن کودک را تشخیص داده و به والدینش هشدار دهد، ضمن اینکه در صورت تشخیص چنین وضعیتی، به صورت خودکار اقدام به پخش موسیقی مناسب کرده یا پنکه اتاق را روشن می سازد.

hubbel-hugo-camera-1

همچنین تعدادی کتاب صوتی مخصوص کودکان نیز در این دوربین هوشمند تعبیه شده. به لطف یکپارچگی با الکسا، می توانید یادآورها و آلارم های مختلفی را با استفاده از هوگو تنظیم کنید، و از تمامی مهارت های فوق العاده دستیار صوتی هوشمند آمازون بهره مند گردید.

Hugo از حسگر حرکتی، درگاه کارت حافظه، و دوربینی با قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است، و می تواند نقش دوربین امنیتی خانگی را نیز ایفا نماید. قابلیت تشخیص چهره این دستگاه نیز به اندازه کافی پیشرفته بوده و می تواند انسان را از حیوان تشخیص دهد، بنابراین گربه خانگی تان را با دزد اشتباه نمی گیرد.

با خرید این دستگاه می توانید از فضای ذخیره سازی ابری رایگان با حجم کافی برای 24 ساعت ویدیو بهره مند شوید، اما برای دریافت امکانات بیشتر باید ماهیانه مبلغی را بپردازید. هوگو از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد و قیمت نهایی آن در حدود 250 الی 300 دلار برآورد می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jafariiii bagher
    jafariiii bagher | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    سال 2017 شد و هنوز دیجیاتو یه فکری به حال بروز رسانی خودش نکرده ,متأسفانه باز هم خود به خود آپ بسته میشه یه آپدیت بدید که هم این مشکل برطرف شه و هم قابلیتهای جدید اضافه بشه

مطالب پیشنهادی