ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

روتر حرفه ای گریفون با امکانات منحصر بفرد معرفی شد

استارتاپ «گریفون» که پیش از این موفق شده بود از طریق جمع سپاری سرمایه لازم را کسب کند، اکنون در نمایشگاه CES 2017 از روتر زیبا و حرفه ای خود رونمایی کرده است. روتر وایرلس «گریفون» ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۳

استارتاپ «گریفون» که پیش از این موفق شده بود از طریق جمع سپاری سرمایه لازم را کسب کند، اکنون در نمایشگاه CES 2017 از روتر زیبا و حرفه ای خود رونمایی کرده است.

روتر وایرلس «گریفون» قادر است تا از طریق یادگیری ماشین به شما کمک کند تا از تهدیدهای موجود در اینترنت در امان بمانید.

از جمله قابلیت های آن می توان به بخش کنترل پیشرفته به دست والدین، اپلیکیشن با پشتیبانی از اندروید و iOS و ساخت شبکه مش بسیار ساده و کاربردی اشاره کرد.

653f8d993c48e708bcfe799bd38a2f50_original

گجت مذکور که با همکاری «جان وو»، بازنشسته شرکت «Novatel Wireless»، توسعه پیدا کرده از شش آنتن داخلی برای افزایش پوشش شبکه وایرلس استفاده کرده و علاوه بر آن از استاندارد 802.11ac پشتیبانی می کند.

اما قابلیت منحصر بفرد آن مربوط به بخش کنترل به دست والدین است. اگر کودک شما سعی کند به وبسایتی سر بزند، با پیغامی روی تلفن همراهتان مواجه خواهید شد که برای دسترسی کودک به سایت مذکور کسب اجازه می کند. شما می توانید درخواست را قبول کرده و یا اینکه رد کنید.

gryphon1

به نظر می رسد که اگر پیغام ها همیشه ظاهر شوند کمی آزار دهنده خواهد بود اما در این مرحله هوش مصنوعی و قابلیت یادگیری ماشین به کمک شما می آید و اگر در 80 درصد از مواقع اجازه دسترسی به سایت مورد نظر را صادر کنید، وبسایت مورد اشاره به صورت خودکار وارد لیست سفید دسترسی ها خواهد شد. همین قابلیت منحصر بفرد است که روتر حرفه ای «گریفون» را از دیگر محصولات بازار مانند وای فای روتر گوگل متمایز می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی