ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 8 سامسونگ و P10 هوآوی در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی می شوند [شایعه]

این اواخر تلفن های هوشمند P10 هوآوی و پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 موضوع اصلی خبرهای حوزه فناوری بوده اند و شایعات زیادی در رابطه با این دو منتشر شده. اما امروز در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۶

این اواخر تلفن های هوشمند P10 هوآوی و پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 موضوع اصلی خبرهای حوزه فناوری بوده اند و شایعات زیادی در رابطه با این دو منتشر شده.

اما امروز در حالی که توجه بسیاری به لاس وگاس یعنی محل برگزاری نمایشگاه CES معطوف شده، گزارشی به نقل از Pan Jiutang از تحلیلگران چینی صنعت موبایل منتشر گردیده که برپایه آن، هوآوی در نظر دارد موبایل P10 را در اسفندماه و همزمان با برگزاری کنگره جهانی موبایل رونمایی کند.

این تحلیلگران ادعا نموده که پرچمداران هوآوی و سامسونگ هر دو در جریان کنگره جهانی موبایل (که از نهم اسفندماه شروع می شود) رونمایی می شوند. این منبع آگاه همچنین مدعی شده که گلکسی اس 8 همراه با اسنپدراگون 835 ارائه می گردد که با در نظر داشتن روال سابق، امری کاملا محتمل است.

در مورد P10 اما باید بگوییم که احتمالا چیپست کایرین 960 را در دل خود جای داده هرچند که طبق برخی شایعات تا زمانی که این موبایل آماده عرضه شود هوآوی فرایند تولید کایرین 970 را به اتمام رسانده است.

گفتنی است که براساس برخی شایعات دیگر، این پرچمدار به احتمال زیاد همراه با نمایشگر 5.5 اینچی QHD (با رزلوشن 2560 در 1440 پیکسل) ارائه می گردد و 4 یا 6 گیگابایت رم را در دل خود جای داده است.

ظاهرا لنزهای کمپانی Leica بار دیگر در این محصول هوآوی نیز خودنمایی خواهند کرد و خود دستگاه نیز همراه با دوربین اصلی دوگانه به بازار عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohamad
    Mohamad | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    لا این ک طرفدار سامسونگم ولی هواوی پی ۹ کولاکه
    اگر پی ۱۰ نقزه ضعف های پی ۹ رو جبران کنه یا یه تغیرات انقلابی ایجاد کنه مطمئا فروش خیلی بالایی داره

    • SRT
      SRT | ۱۶ دی ۱۳۹۵

      طفداری بدون تعصب یعنی این!

مطالب پیشنهادی