ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک امکان زیرنویس خودکار ویدئوها را به بخش Pages اضافه می کند

در روزهایی که تمام توجهات روی محصولات و اتفاقات نمایشگاه CES معطوف شده، کمپانی فیسبوک بی سر و صدا اقدام به ارائه قابلیت زیرنویس خودکار برای ویدئوهای بارگذاری شده در سرویس Pages نموده است. این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

در روزهایی که تمام توجهات روی محصولات و اتفاقات نمایشگاه CES معطوف شده، کمپانی فیسبوک بی سر و صدا اقدام به ارائه قابلیت زیرنویس خودکار برای ویدئوهای بارگذاری شده در سرویس Pages نموده است.

این قابلیت که فوریه سال 2016 و فقط برای تبلیغات ویدئویی منتشر شده بود طی فرآیندی خودکار می تواند به ویدئوهای انگلیسی زبان زیرنویس اضافه کند. گفتنی است که صاحبان کسب و کار می توانند زیرنویس این ویدئوها در فیسبوک را جهت رفع مشکلات احتمالی ویرایش هم بکنند.

این سیستم زیرنویس خودکار قدرت گرفته از هوش مصنوعی می تواند به مرور زمان و با استفاده کاربران هر روز قوی تر شده و زیرنویس کردن را با دقت بیشتری انجام دهد. مطمئنا این خصوصیت در آینده برای فیسبوک بسیار حیاتی خواهد بود، چرا که سران کمپانی پیش بینی می کنند که تا سال 2021 محتوای ویدئویی 70 درصد از ترافیک این سرویس را به خود اختصاص خواهد داد.

همچنین لازم است به ویدئوهایی که به صورت خودکار پخش می شوند نیز اشاره ای داشته باشیم. این ویدئوها مدت هاست که به اجبار فیسبوک بدون صدا شروع به پخش می کنند، هر چند که احتمالا طبق تست های انجام گرفته توسط کمپانی به زودی دیگر پخش بی صدای آن ها الزامی نخواهد بود.

در صورت تحقق این موضوع، قابلیت زیرنویس خودکار به کمک بزرگی برای نهادهای تبلیغاتی تبدیل می شود. فیسبوک قرار است که در آپلودر ویدئوی Pages دکمه ای برای زیرنویس کردن ویدئوها قرار داده و همچنین امکان ویرایش زیرنویس ها را نیز در اختیار صاحبان این پیج ها بگذارد.

فیسبوک هنوز در مورد ارائه این قابلیت برای عموم مردم صحبتی به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdi ghaemi
    mahdi ghaemi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

    مرسی اطلاع رسانی ،
    www.gorgandl.com

مطالب پیشنهادی