ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میس فیت از اولین ساعت هوشمند صفحه لمسی خود موسوم به Vapor رونمایی کرد

در حالی که این روزها بازار پوشیدنی های هوشمند رونق گذشته اش را از دست داده، دستبندهای تندرستی کمپانی Misfit همچنان با قدرت به فروش خود ادامه می دهند، از جمله ساعت هوشمند آنالوگ Phase که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۶

در حالی که این روزها بازار پوشیدنی های هوشمند رونق گذشته اش را از دست داده، دستبندهای تندرستی کمپانی Misfit همچنان با قدرت به فروش خود ادامه می دهند، از جمله ساعت هوشمند آنالوگ Phase که مدتی است از عرضه آن در بازار می گذرد.

با توجه به این فروش خوب میس فیت تصمیم گرفته که با ساعت Vapor موفقیت خود در بازار پوشیدنی های هوشمند را به سطح بالاتری برساند. Vapor اولین ساعت هوشمند این کمپانی است با صفحه نمایش لمسی به دست کاربران خواهد رسید.

این ساعت هوشمند صفحه گرد ضمن برخورداری از قابلیت های لازم برای پایش سلامت، از GPS داخلی و حسگر پایش ضربان قلب نیز برخوردار است. اما بدون شک بهترین چیز در مورد آن را باید قیمت مناسب 199 دلاری اش بدانیم.

download-w600

ساعت Vapor دارای یک نمایشگر AMOLED 1.4 اینچی است که حتی زیر نور شدید لامپ های خانه هم به خوبی می درخشد. البته در مورد عملکرد آن زیر نور آفتاب هنوز نمی توان نظری داد.

پردازنده این پوشیدنی هوشمند اسنپدراگون 2100 بوده و در مجموع از 4 گیگابایت فضای داخلی برخوردار است. از این فضا می توان برای استفاده از قابلیت های ساعت بدون نیاز به اسمارت فون بهره گرفت. Vapor ضمنا ضد آب هم هست و می توانید آن را تا عمق حداکثر 50 متر به زیر آب ببرید.

مضاف بر امکاناتی که گفتیم کمپانی میس فیت مشغول طراحی یک اینترفیس جدید برای Vapor است که یک منوی هوم اسکرین دایره ای شکل دارد. برای جابجایی در آیتم های این منو می توانید روی لبه های گرد نمایشگر سوایپ نمایید.

گفتنی است که با این قیمت 199 دلاری ساعت Vapor با رقبای زیادی در میان پوشیدنی های اندرویدی مواجه خواهد بود. این ساعت هوشمند که هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای آن اعلام نشده به احتمال زیاد از پلتفرم Android Wear 2.0 پشتیبانی خواهد کرد و با توجه به سابقه خوب میس فیت در حوزه پوشیدنی ها می توان پیش بینی نمود که به محصول موفق و پر فروشی تبدیل شود.

misfit-vapor-smartwatch-1-1600x1164-w600 misfit-vapor-smartwatch-2-800x533-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی