ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم کمک راننده انویدیا با بهره گیری از هوش مصنوعی معرفی شد

انویدیا در سال های اخیر مانورهای تبلیغاتی زیادی روی دستاوردهایش در زمینه خودرو داده است اما حالا انگار وقت آن رسیده که این کمپانی توانمندی هایش در این زمینه را به دیگران ثابت کند. مدیرعامل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۴۵

انویدیا در سال های اخیر مانورهای تبلیغاتی زیادی روی دستاوردهایش در زمینه خودرو داده است اما حالا انگار وقت آن رسیده که این کمپانی توانمندی هایش در این زمینه را به دیگران ثابت کند.

مدیرعامل این شرکت در نطق خبری اخیر خود از یک پلتفرم هوش مصنوعی رونمایی کرد که دربرگیرنده فناوری ویژه ای به نام «کمک راننده هوش مصنوعی» است و شما را در زمان هدایت ماشین یاری می دهد.

برای مثال این سیستم قادر است چهره شما را تحلیل کرده تا حالت روحی تان را شناسایی کند یا اینکه با تشخیص موضع سرتان در صورتی که متوجه مسیر نیستید هشدارهای لازم را در اختیارتان قرار دهد و جالب است بدانید این سیستم درست مانند هر راننده ناظری از اینکه در مورد مهارت های رانندگی تان نظر دهد هیچ ابایی ندارد.

برپایه دموهای منتشر شده از سوی انویدیا، می دانیم که این کمپانی یک صدای دلنشین را هم برای سیستم کمک راننده خود درنظر گرفته که به حرف های شما گوش می دهد و هر جا که لازم بود اظهار نظر می کند. آنطور که آقای Huang گفته این فناوری حتی قادر است در محیط های پر سر و صدا نیز حرکات لب راننده را شناسایی کرده و منظورش را تشخیص دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی