ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت دل از مینی کامپیوتر OptiPlex 7050 و دو مانیتور جدید پرده برداشت

شرکت دل در نمایشگاه CES 2017 از مینی کامپیوتر جدید OptiPlex 7050 پرده برداشت که نسبت به نسل قبل بهبود یافته و با وجود ابعاد کوچک، از توان پردازش در سطح کامپیوترهای دسکتاپ بهره می ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۳:۱۶

شرکت دل در نمایشگاه CES 2017 از مینی کامپیوتر جدید OptiPlex 7050 پرده برداشت که نسبت به نسل قبل بهبود یافته و با وجود ابعاد کوچک، از توان پردازش در سطح کامپیوترهای دسکتاپ بهره می برد.

توان پردازشی بالای دستگاه از پردازنده ی نسل هفتم اینتل می آید که بسته به انتخاب کاربر می تواند تا مدل های قدرتمند Core i7 را شامل شود. این پردازنده ها به واحد پردازش گرافیکی هم مجهز هستند اما اگر بیشتر از آن می خواهید خبر خوب اینکه کامپیوتر دل از کارت گرافیک AMD Radeon R5 430 و R7 450  پشتیبانی می کند.

حافظه ی رم دستگاه تا 64 گیگابایت قابل افزایش است و حافظه ی SSD داخلی محصول به لطف درگاه جدید PCIe سرعت بسیار بالایی برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

شرکت آمریکایی در این نمایشگاه دو مانیتور جدید هم با نام های Dell 24 و Dell 24 Touch پرده برداری کرده است.

هر دو نمایشگر جدید 24 اینچی هستند و از رزولوشن Full HD بهره می برند، اما یکی از آنها لمسی است و دیگری به لطف دوربین پیشرفته از قابلیت Windows Hello پشتیبانی می کند.

از ویژگی های مشترک بین هر دو مدل جدید نیز می توان به حاشیه اندک در اطراف صفحه نمایش اشاره کرد که این دو محصول را به مدل هایی مناسب برای کاربران علاقه مند به استفاده ی همزمان از دو مانیتور تبدیل کرده است.

در پایان گفتنی است که شرکت سازنده از هفته ی آینده فروش مدل Touch را با قیمت 329 دلار آغاز می کند و قیمت 399 را نیز برای مدل دیگر در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • arman
    arman | ۱۷ دی ۱۳۹۵

    قیمتا خیلی خوبه
    کاش وارد بشن

    • کیهان
      کیهان | ۱۷ دی ۱۳۹۵

      برادر اگه این بیاد ایران زیر دو ملیون و نیم نمیشه

مطالب پیشنهادی