ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جمهوری گیمرهای ایسوس و افشای اطلاعات مانیتور گیمینگ 4K HDR در CES

CES امسال قطعا برای گیمرها به یادماندنی می شود چراکه در جریان آن محصولات متنوعی برای این قشر از کاربرها معرفی گردید؛ از نوت بوک های ارزان قیمت گرفته تا لپ تاپ های قدرتمند 21 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۷

CES امسال قطعا برای گیمرها به یادماندنی می شود چراکه در جریان آن محصولات متنوعی برای این قشر از کاربرها معرفی گردید؛ از نوت بوک های ارزان قیمت گرفته تا لپ تاپ های قدرتمند 21 اینچی و بسیاری لوازم جانبی متنوع دیگر که همگی این گروه را مخاطب قرار داده بودند.

در این میان اما مانیتورهای گیمینگ هم کم نبودند. جمهوری گیمرهای ایسوس که با نام ROG هم شناخته می شود از جمله نام هایی است که ظاهرا تلاش دارد یک نمایشگر بسیار پیشرفته را در این حوزه عرضه نماید.

این واحد روز گذشته اطلاعات مربوط به یک نمایشگر 27 اینچی IPS به نام Swift PG27UQ را در جریان نمایشگاه CES 2017 منتشر کرد که صفحه نمایشی با کیفیت 4K Ultra HD (رزلوشن 3840 در 2160 پیکسل) است و قابلیت های بسیار پیشرفته ای دارد.

براساس اعلام ایسوس این محصول نخستین مانیتور دارای رزلوشن 4K UHD خواهد بود که نرخ رفرشی برابر با 144 هرتز دارد و به همین خاطر تجربه ای بدون اختلال را در زمان اجرای بازی برای کاربرانش به ارمغان می آورد.

rog-swift-pg27uq_back-720x720

این محصول همچنین از تکنولوژی G-Sync انویدیا نیز پشتیبانی می کند تا کاربرانش بهترین گیم پلی را مقابل دیدگانشان داشته باشند.

این مانیتور همچنین از تکنیک HDR برای ایجاد رنگ هایی روشن بهره می گیرد و برای آنکه طیف رنگی کاملی را ارائه دهد در آن از تکنولوژی کوانتوم دات استفاده شده.

به بیان دیگر مانیتور جدید ایسوس از DCI-P3 پشتیبانی می کند که طیف رنگی 25 درصد وسیع تری نسبت به استاندارد رنگی sRGB دارد. بک لایت LED این مانیتور برای ایجاد کنتراست بالا بهینه سازی شده و قادر است از طریق 384 موقعیت نوری کنترل شده و پویا رنگ مشکی بسیار طبیعی را ایجاد نماید.

این محصول پورت های ارتباطی DisplayPort 1.4 و HDMI را با خود همراه دارد ضمن اینکه باید اشاره نماییم ایسوس هنوز هم اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه آن را منتشر نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    چند سال منتظرش بودم ولی دقیقا اون چیزی نبود که میخواستم حاشیه هاش واقعا زیادند خوشکل نیست هرتزش مشکوکه دیسپلی پورت 1.4 نهایتش تو این رزولیشن 120 هرتز بده hdmi که همین ces معرفی شد همین قدره

مطالب پیشنهادی