ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس و معرفی نخستین مانیتور LED 4K HDR جهان با بک لایت کامل در CES

کمپانی تایوانی ایسوس امروز در نمایشگاه CES 2017 از مانیتور 32 اینچ ProArt PA32U پرده برداشت، که اولین نمایشگر حرفه ای LED با نوردهی مستقیم (direct-lit)، رزولوشن 4K UHD و پشتیبانی از HDR محسوب می ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

کمپانی تایوانی ایسوس امروز در نمایشگاه CES 2017 از مانیتور 32 اینچ ProArt PA32U پرده برداشت، که اولین نمایشگر حرفه ای LED با نوردهی مستقیم (direct-lit)، رزولوشن 4K UHD و پشتیبانی از HDR محسوب می گردد.

در این مانیتور از بک لایت کامل LED بر اساس فناوری اختصاصی ASUS LED استفاده شده، که 384 بخش مختلف را برای نوردهی ایجاد نموده، و می تواند حداکثر روشنایی 1000 نیت را حاصل کند، که تصویری با گستره روشنایی دینامیک فوق العاده و رنگ هایی غنی تر را ایجاد می نماید.

asus-proart-pa32u

ایسوس با استفاده از تکنولوژی کوانتوم دات، توانسته گاموت رنگی وسیع تری را نیز ایجاد کرده و در نتیجه پوشش رنگی ProArt PA32U در استاندارد ادوبی RGB به 99.5 درصد، در Rec. 2020 به 85 درصد، در sRGB به 100 درصد و در DCI-P3 به 95 درصد می رسد، و این مانیتور را به یکی از بهترین گزینه ها برای ویرایش و تولید حرفه ای تصاویر تبدیل می کند.

PA32U به دو درگاه تاندربولت 3 (یو اس بی نوع C) مجهز شده که سرعت آنها حداکثر به 40 گیگابیت بر ثانیه می رسد، و از نسل دوم استاندارد USB 3.1 و DisplayPort 1.2 نیز پشتیبانی می کنند. با این تنوع فناوری می توان مانیتور را در زنجیره دیوایس های سازگار با تاندربولت 3 جای داد، یا دو نمایشگر 4K UHD را برای افزایش بهره وری به صورت همزمان استفاده کرد.

لازم به ذکر است ایسوس از ارائه جزئیات در مورد قیمت و زمان عرضه این مانیتور حرفه ای خودداری نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی