ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدفون Heritage محصول Klipsch
تکنولوژی

معرفی هدفون Heritage؛ ترکیبی رویایی از چرم، چوب و صدای باکیفیت

وقتی قصد خرید یک هدفون مناسب را داشته باشید، احتمالاً میان نام ها و مدل های بسیار با ویژگی ها و قابلیت های مشابه سرگردان خواهید شد. این روزها بسیاری از هدفون ها توانایی تولید ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۱:۱۵

وقتی قصد خرید یک هدفون مناسب را داشته باشید، احتمالاً میان نام ها و مدل های بسیار با ویژگی ها و قابلیت های مشابه سرگردان خواهید شد. این روزها بسیاری از هدفون ها توانایی تولید صدایی عالی و کم نقص را دارند. بنابراین می بایست تمایز را میان المان های طراحی، کیفیت ساخت، و تجربه استفاده طولانی مدت جستجو کرد. اینجاست که محصول جدید «Klipsch» خودنمایی می کند.

این کمپانی هدفون های سری «Heritage» خود را از مواد اولیه ای چون مس ماشین کاری شده، چرم اعلا و چوب می سازد و مدعیست که کیفیت اسپیکرهای مشهورش را در این محصول نیز به کار برده است.

download

تمرکز اصلی Klipsch در تولید این هدفون های درجه یک بر روی ارائه صدایی بسیار شفاف با بالاترین جزئیات به همراه تجربه کاربری عالی قرار گرفته است. برای دستیابی به این هدف مهندسین این شرکت درایور هدفون های جدید را از جنس ماده آلی بیوسلولوز ساخته اند و دیافراگم های به کار رفته در آن بدون لبه هستند.

علاوه بر این ها، قاب چوبی در بر گیرنده درایور و دیافراگم سبب می شود که این هدفون ها پایداری یک اسپیکر بزرگ را در مقابل ایجاد نویز از خود نشان دهند.

rp-headphone4-1

هدفون Heritage معرفی شده در CES 2017 نسخه سیم دار است، اما Klipsch وعده داده به زودی نسخه بدون سیم با بهره مندی از تکنولوژی حذف نویز نیز روانه بازار خواهد شد.

هنوز قیمت محصول مورد بحث اعلام نشده، اما با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن، به طور حتم خریدش برای هر کسی میسر نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی