ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چمن زن هوشمند Craftsman
تکنولوژی

معرفی چمن زن و گنجه ابزار هوشمند در CES امسال

کمپانی های فعال در زمینه تولید ابزارآلات کشاورزی و صنعتی نیز سهمی برجسته در نمایشگاه لاس وگاس امسال دارند. یکی از این کمپانی ها با نام «Craftsman»، با یک چمن زن و یک گنجه ابزار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

کمپانی های فعال در زمینه تولید ابزارآلات کشاورزی و صنعتی نیز سهمی برجسته در نمایشگاه لاس وگاس امسال دارند. یکی از این کمپانی ها با نام «Craftsman»، با یک چمن زن و یک گنجه ابزار هوشمند پای به این رویداد گذاشته است.

تجهیز این دو ابزار به بلوتوث قابلیت های جالبی را در اختیار کاربران آنها قرار خواهد داد. به عنوان مثال تاریخچه تعمیر و نگهداری چمن زن هوشمند این شرکت از طریق اپلیکیشن اختصاصی «Craftsman app» قابل ردیابی و مشاهده است.

با دسترسی به اطلاعاتی از جمله میزان ساعات کارکرد و مسافت های طی شده می توان زمان مناسب برای تعویض روغن و تیغه ها و همچنین انجام بازدیدهای دوره ای را تعیین نمود. ضمن این که از طریق همین اپلیکیشن امکان سفارش قطعات یدکی و ثبت درخواست برای مراجعه تعمیرکار متخصص نیز فراهم خواهد بود. قیمت این چمن زن ۲۵۹۹ دلار تعیین شده است.

craftsman-smart-lock-tool-chest

گنجه ابزار هوشمند کمپانی Craftsman نیز با بهره مندی از اتصال بلوتوث و یک قفل هوشمند، می تواند به خوبی از ابزارهای گران قیمت شما محافظت کند. ضمن این که باز کردن قفل به راحتی و از طریق اپلیکیشن فوق الذکر قابل انجام است. علاوه بر این، همین قفل را می شود به روش سنتی و از طریق کلید فیزیکی نیز باز کرد.

اگر کسی بخواهد بدون داشتن کلید و با زور در این گنجه را بگشاید، سیستم هوشمند آن هشداری را روی تلفن همراه شما به صدا درخواهد آورد. البته در صورتی که در محدوده برد بلوتوث آن قرار داشته باشید.

قیمت گنجه ابزار جدید شرکت Craftsman بسته به ابعاد و فضاهای در نظر گرفته شده، از حداقل ۵۴۹ دلار آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی