ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مکعب هولوگرافیک Holo Cube؛ لمس دنیای مجازی [تماشا کنید]

با توحه به حجم عظیم هدست های واقعیت مجازی معرفی شده، ماندن در این بازار نیازمند خلاقیت است. شرکت Merge VR که پیش از این تجربه واقعیت مجازی را به اندروید و آیفون آورده بود، هم ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

با توحه به حجم عظیم هدست های واقعیت مجازی معرفی شده، ماندن در این بازار نیازمند خلاقیت است. شرکت Merge VR که پیش از این تجربه واقعیت مجازی را به اندروید و آیفون آورده بود، هم اکنون در CES 2017 از یک مکعب هولوگرافیک رونمایی کرد.

مکعب هولوگرافیک مذکور با نام Holo Cube شناخته می شود که ممکن است در نگاه اول پیش پا افتاده به نظر برسد اما زمانی که آن را جلوی صورت خود بگیرید و با هدست Merge VR به آن نگاه کنید، متوجه پیچیدگی آن خواهید شد.

holo-cube

هدست Merge VR می تواند به مکعب در دستان کاربر جان ببخشد؛ از مراقبت از یک حیوان خانگی سه بعدی مجازی  تا ساخت یک دنیای مینیاتوری به اندازه یک مکعب. استفاده همزمان از Holo Cube و هدست Merge VR به کاربر امکان تعامل مستقیم با هولوگرام را خواهد داد.

holo-cube-1024x621

«فرانکلین لیونز» بنیانگذار Merge VR اذعان داشت: «اسباب بازی ها وسایلی هستند که ما با آنها بزرگ می شویم و Holo Cube ما روشی جدید برای یادگیری، سرگرمی و ارتباط با دیگران را به امغان خواهد آورد.»

گفتنی است که گجت مذکور قرار است در تابستان و با قیمت 20 دلار راهی بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی