ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هارمن نسل تازه اسپیکرهای بلوتوث جی بی ال را به CES 2017 آورده

کمپانی مشهور هارمن (Harman) در اواخر سال ۲۰۱۵ اسپیکرهای بلوتوث «JBL Pulse 2» را روانه بازار کرد و با استقبال خوبی از طرف عاشقان موسیقی مواجه شد. حالا این شرکت بعد از این مدت طولانی و همزمان با ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۵

کمپانی مشهور هارمن (Harman) در اواخر سال ۲۰۱۵ اسپیکرهای بلوتوث «JBL Pulse 2» را روانه بازار کرد و با استقبال خوبی از طرف عاشقان موسیقی مواجه شد. حالا این شرکت بعد از این مدت طولانی و همزمان با نمایشگاه CES، نسل تازه اسپیکرهای بلوتوث خود را معرفی کرده است.

هارمن «JBL Pulse 3» را به صورت ضد آب و با قابلیت پخش صوت به صورت ۳۶۰ درجه تولید کرده است. این کمپانی مدعیست که کیفیت صدای خروجی این محصول نسبت به نسل قبل خود به شکل چشمگیری افزایش یافته. ساب ووفر کوچک تعبیه شده در بخش بالایی این گجت نیز بیس قابل قبولی را تولید می کند.

ah-jbl-pulse-3_4-800x450

نور LED تعبیه شده در زیر بدنه این محصول زیبایی خاصی به آن بخشیده است، به خصوص که امکان کنترل رنگ بندی و بازی رنگ و نور آن از طریق اپلیکیشن اختصاصی نیز فراهم است.

ah-jbl-pulse-3_2-800x450

اسپیکر جدید جی بی ال می تواند به طور همزمان به دو تلفن هوشمند یا تبلت متصل شود، اما در آن واحد تنها قادر به پخش موسیقی از یکی از این دو گجت خواهد بود.

ah-jbl-pulse-3_3-logo-800x450

هارمن وعده داده JBL Pulse 3 بتواند با هر بار شارژ تا ۱۲ ساعت به پخش موسیقی و اجرای رقص نور بپردازد. گواهی IPX7 نیز این امکان را به کاربر می دهد که اسپیکر خود را به محیط های خیسی چون حمام یا استخر ببرد.

ah-jbl-pulse-3_6-800x450

محصول جدید قرار است از بهار امسال و با قیمت ۲۰۰ دلاری روانه بازار شود. خریداران بین دو رنگ سفید و مشکی بدنه امکان انتخاب خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی