ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین عکاسی لومیکس FZ80 پاناسونیک
تکنولوژی

پاناسونیک و معرفی دوربین لومیکس FZ80 با زوم ۶۰ برابری

سری FZ دوربین های پاناسونیک را می توان در رده بهترین دوربین های شبه حرفه ای یا «بریج» موجود در بازار به حساب آورد. حال این شرکت مدل تازه «لومیکس FZ80» را به جمع محصولات خود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

سری FZ دوربین های پاناسونیک را می توان در رده بهترین دوربین های شبه حرفه ای یا «بریج» موجود در بازار به حساب آورد. حال این شرکت مدل تازه «لومیکس FZ80» را به جمع محصولات خود افزوده است.

این دوربین از سنسور و پردازنده تصویری مشترک با چند دوربین دیگر پاناسونیک که امروز معرفی شده اند برخوردار است، اما به طور قطع زوم اپتیکال ۶۰ برابری همان چیزی است که FZ80 را از سایرین متمایز می سازد.

برای آن که تصویر ثبت شده در تمام این دامنه وسیع زوم همواره شفاف باقی بماند، پاناسونیک دوربین بریج جدید خود را مجهز به یک سامانه لرزشگیر اپتیکال قدرتمند ساخته است. فناوری جدید «Depth From Defocus» نیز فوکوس بسیار سریعی را برای لومیکس جدید به ارمغان می آورد. به لطف این تکنولوژی، فوکوس خودکار روی هر سوژه در مدت زمانی حدود ۹ صدم ثانیه به انجام می رسد.

دوربین جدید پاناسونیک قادر است در حالت فوکوس خودکار ممتد (AFC) تا ۶ عکس و در حالت فوکوس خودکار تکی (AFS) تا ۱۰ عکس را در هر ثانیه به ثبت برساند. نمایشگر باکیفیت لمسی دوربین مورد بحث نیز امکان فوکوس نقطه ای را با یک بار تپ کردن فراهم می کند. ضمن این که امکان عکاسی در طریق منظره یاب چشمی نیز فراهم خواهد بود.

لنز به کار رفته در لومیکس FZ80 از حداقل میدان دیدی برابر با ۲۰ میلی متر برخوردار بوده و می تواند ویدیوهای 4K را با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه به ثبت برساند.

پاناسونیک دوربین بریج جدید خود را با قیمت ۴۰۰ دلار و از ماه مارس (اسفند ۹۵) روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی