ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با پروژه Valerie ریزر آشنا شوید: لپ تاپی عجیب با سه نمایشگر

بعضی ها علاقه دارند کامپیوتر گیمینگ خود را به چند مانیتور مجهز کنند تا تجربه ای فراگیرتر از اجرای بازی ها داشته باشند، اما حتی حرفه ای ترین لپ تاپ های مخصوص بازی از چنین ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۴

بعضی ها علاقه دارند کامپیوتر گیمینگ خود را به چند مانیتور مجهز کنند تا تجربه ای فراگیرتر از اجرای بازی ها داشته باشند، اما حتی حرفه ای ترین لپ تاپ های مخصوص بازی از چنین قابلیتی بی بهره اند.

حال در لاس وگاس، کمپانی مطرح ریزر از نمونه اولیه لپ تاپی در قالب پروژه وَلری (Project Valerie) رونمایی کرده که سه نمایشگر دارد؛ بله، لپ تاپی با سه صفحه نمایش.

razer_project_valerie_ces2017_1

هرکدام از این نمایشگرهای 17.3 اینچی، رزولوشن 4K دارند، یعنی در مجموع پهنای دید کاربر به 2160×11520 پیکسل می رسد. پنل ها از محفظه تعبیه شده در درب دستگاه بیرون آمده و به صورت مستقل در محل مورد نیاز استقرار می یابند تا فضای دید 180 درجه ای را حاصل نمایند.

razer_project_valerie_ces2017_2

برای هماهنگی این مانیتورها، فناوری Surround View انویدیا به کار گرفته شده، و تمامی کابل کشی های دستگاه نیز در داخل بدنه جای دارد، بنابراین نیازی نیست نگران جدا شدن اتصالات مختلف باشید.

razer_project_valerie_ces2017_3

وَلری از کیبورد مخصوص مکانیکی ریزر، بدنه ای تمام آلومینیومی، و سخت افزاری مشابه با بلید پروی 17 اینچی برخوردار است، یعنی کاملاً با هدست های واقعیت مجازی Vive و Rift سازگار خواهد بود.

razer_project_valerie_ces2017_4

جالب اینکه با تمام این تجهیزات اضافه، ضخامت Valerie کمتر از 4 سانتیمتر است، اما ریزر نتوانسته چاره ای برای کاهش وزن 5.5 کیلوگرمی آن بیابد.

razer_project_valerie_ces2017_5

لازم به ذکر است هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت، زمان عرضه احتمالی و مشخصات سخت افزاری نهایی این دستگاه ارائه  نشده، و احتمال اینکه وَلری در حد یک پروتوتایپ باقی بماند نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamidreza-a
    hamidreza-a | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    یا امام موسی صدر نرسیده به چمران!!!

مطالب پیشنهادی