ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژکتور 4K HDR سونی با قیمتی باورنکردنی معرفی شد

به صورت معمول پروژکتورهای خانگی برای افرادی توسعه می یابند که به خانه هایی بسیار بزرگ، با اتاق هایی که صرفاً برای سرگرمی ساخته شده اند دسترسی دارند. سونی نیز بعد از مدت ها مجدداً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۰۵:۴۵

به صورت معمول پروژکتورهای خانگی برای افرادی توسعه می یابند که به خانه هایی بسیار بزرگ، با اتاق هایی که صرفاً برای سرگرمی ساخته شده اند دسترسی دارند. سونی نیز بعد از مدت ها مجدداً نیم نگاهی به محصولات مورد نیاز این افراد و نیز افرادی که به خانه های بسیار بزرگ دسترسی ندارند انداخته و در CES 2017 از پروژکتور VPL-VZ1000ES رونمایی کرده است.

این پروژکتور جالب توجه، می تواند در فاصله 15 سانتی متری از دیوار قرار گرفته و تصویری 4K و سازگار با HDR را در ابعادی معادل 100 اینچ نمایش دهد؛ در این صورت کاربر دیگر نیازمند اتاق های سرگرمی بزرگ نبوده و کافی است به دیواری خالی دسترسی داشته باشد.

این پروژکتور، تا حدود 40 درصد از آخرین پروژکتور سونی، یعنی VPL-GTZ1 کوچکتر است اما در عین حال می تواند 2500 لومن نوری را با 25 درصد روشنایی بیشتر بازتاب دهد. این مهم به لطف پنل های پیشرفته SXRD سونی و نیز موتور نور لیزری Z-Phosphor آن محقق شده است. این دو، به کمک یکدیگر می توانند ضمن نمایش محتویات HDRریال روشنایی تصویر را نیز با سرعت بیشتری نسبت به پروژکتورهای معمولی افزایش دهند.

اگر چنین قابلیت هایی بیش از حد باورنکردنی به نظر می رسند، باید گفت که پروژکتور سونی مشکل بزرگی نیز دارد که به قیمت آن باز می گردد. چنین تکنولوژی پیشرفته ای، مسلماً هزینه زیادی روی کمپانی سونی گذاشته است و به همین جهت، برای خرید آن باید مبلغ کلان 25 هزار دلار را بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    چند روز دیگه دقیقا با همین مشخصات شیاعومی میزنه با 15 دلار

  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    بابا 25 هزار دلار پول یک خودروی سدان خانوادگی هستش اخه چه خبره 25هزار دلار سونی هم که دیگه بااین قیمتاش چه خبره بابا طرف بجای اینکه 25 هزار دلار بده بخواد مثلا توی خونش استفاده کنه 10هزار دلار میده یا 8هزار دلار بهترین تلویزیون OLED الجی رو میخره یا میره یک پروژکتور 2k یا فول اچ دی میخره با قیمت 1دهم این

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    ٢٥ هزار دلاااار؟ چيز خيلى خوبيه ولى ٢٥ هزار دلاااار؟

مطالب پیشنهادی