ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلی استیشن 4 در تعطیلات کریسمس بیش از 3 میلیون واحد فروخت

کاز هیرای، مدیرعامل کمپانی خوش نام سونی امروز در کنفرانس خبری CES 2017 اعلام داشت که فروش پلی استیشن 4 به میزان 53.4 میلیون واحد رسیده است. یک ماه پیش و در تاریخ 6 دسامبر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۵۵

کاز هیرای، مدیرعامل کمپانی خوش نام سونی امروز در کنفرانس خبری CES 2017 اعلام داشت که فروش پلی استیشن 4 به میزان 53.4 میلیون واحد رسیده است.

یک ماه پیش و در تاریخ 6 دسامبر بود که سونی اعلام داشت میزان فروش کنسول محبوب اش به 50 میلیون واحد رسیده است و حالا در کمتر از یک ماه، این رقم به میزان 3.4 میلیون افزایش یافته است.

در یک بیانیه خبری جداگانه، سونی اعلام داشته بود که فروش پلی استیشن 4 از تاریخ 21 نوامبر تا یک ژانویه به میزان 6.2 میلیون واحد بوده که این رقم البته فروش پلی استیشن 4 اسلیم و پلی استیشن 4 پرو را هم در کنار باقی مانده پلی استیشن 4 های معمولی و قدیمی شامل می شود.

فروش نرم افزار در بازه زمانی مشابه نیز از مرز 50.4 میلیون واحد گذشته است. فروش کل Uncharted 4: A Thief’s End تا 21 دسامبر در سراسر جهان به 8.7 میلیون واحد رسیده بود (چه دیجیتالی و چه فیزیکی) و باید دید با توجه به ارائه باندل محبوب این بازی، فروش در عرض دو هفته تعطیلات کریسمس چه تغییری کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • vahid
    vahid | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    اوه راستی، چه خبر از اوورواچ و بهترین بازی سالتون ؟؟? ? خیلی زشته که تمامی مخاطبان بازی آنچارتد 4 رو برنده GOTY سال میدونن و تنها در عرض 7 ماه و با وجود عرضه بر روی تنها 1 پلتفرم، حدود 9 میلیون نسخه از این عنوان رو تهیه کرده اند، اما تحریریه شما هنوز هم فکر میکنه این عنوان بسیار ضعیف بوده?

  • vahid
    vahid | ۱۶ دی ۱۳۹۵

    اِه، یعنی اصلا حاضر هم شدید که تَن به این ذلت بدید و در مورد فروش شگفت انگیز کنسول سونی خبر بگذارید...? ? یعنی الان فکر کنم کُل تحریریه دیجیاتو در خشم به سَر میبرند که دقیقا برخلاف مقالات و گفتهایشان از فروش و محبوبیت PS4 و PS4 Pro، این خانواده به طرز خارق العاده ای در حال شکستنِ رکوردها هستند...? ?

مطالب پیشنهادی